Odlomak

UVOD
Mi u Mazdi stvaramo automobile koji nadmašuju sva očekivanja.
Sve što radimo je odvažno, domišljato i zabavno. Naši automobili imaju taj poseban „ zoom-zoom“ faktor – dizajn inspirisan sportom kao i urođenu potrebu za kretanjem.Pomeranje granica, postavljanje novih standarda dizajna i udobnosti: to je Mazdin cilj. A kada je reč o performansama i sigurnosti, mi smo proizvođač u koga se možete pouzdati.Na prestižnim istraživanjima dobili su se podaci da je Mazda veoma trazen i poželjan automobil. Ovo priznanje kompaniji potiče od naše posvećenosti zadovoljstvu kupca. Mazdu čine niz vrednosti i principa koji imaju korene u godinama kada je kompanija osnovana u Japanu.Kompanija je najavila da će nastaviti 30 godina staru saradnju sa Fordom.

 

 

 
Misija

Osnovna misija jeste ponuditi „najbolju kupovinu“ i osećaj posedovanja kao i ostvarivanja profita. U skladu sa ovom pretpostavkom sve je podređeno zadovoljstvu kupaca. Mazda je širom Evrope izgradila reputaciju pouzdanosti, usluge i zadovoljsto kupaca, potpomognuta mrežom od 28 nacionalnih kompanija za marketing i prodaju u 38 zemalja i ukupno 2000 prodajnih mesta.

 

 
Vizija

Vizija kompanije je postati najcenjenija automobilska marka na svim tržištima.Konstantan rad na povećanju nivoa zadovoljstva kupaca. U budućnosti možemo da očekujemo potpuno nove motore u automobilskim takmičenjima. Biogorivo bi takođe moglo da bude jedna opcija kojoj cemo težiti u budućnosti. Počećemo sa prodajom hibridnih modele do 2013. godine i koristićemo “Tojotinu” tehnologiju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari