Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio Bubiz 23. avgust 2013. Prijavi dokument
UVOD
Mi u Mazdi stvaramo automobile koji nadmašuju sva očekivanja.
Sve što radimo je odvažno, domišljato i zabavno. Naši automobili imaju taj poseban „ zoom-zoom“ faktor – dizajn inspirisan sportom kao i urođenu potrebu za kretanjem.Pomeranje granica, postavljanje novih standarda dizajna i udobnosti: to je Mazdin cilj. A kada je reč o performansama i sigurnosti, mi smo proizvođač u koga se možete pouzdati.Na prestižnim istraživanjima dobili su se podaci da je Mazda veoma trazen i poželjan automobil. Ovo priznanje kompaniji potiče od naše posvećenosti zadovoljstvu kupca. Mazdu čine niz vrednosti i principa koji imaju korene u godinama kada je kompanija osnovana u Japanu.Kompanija je najavila da će nastaviti 30 godina staru saradnju sa Fordom.
Misija
Osnovna misija jeste ponuditi „najbolju kupovinu“ i osećaj posedovanja kao i ostvarivanja profita. U skladu sa ovom pretpostavkom sve je podređeno zadovoljstvu kupaca. Mazda je širom Evrope izgradila reputaciju pouzdanosti, usluge i zadovoljsto kupaca, potpomognuta mrežom od 28 nacionalnih kompanija za marketing i prodaju u 38 zemalja i ukupno 2000 prodajnih mesta.
Vizija
Vizija kompanije je postati najcenjenija automobilska marka na svim tržištima.Konstantan rad na povećanju nivoa zadovoljstva kupaca. U budućnosti možemo da očekujemo potpuno nove motore u automobilskim takmičenjima. Biogorivo bi takođe moglo da bude jedna opcija kojoj cemo težiti u budućnosti. Počećemo sa prodajom hibridnih modele do 2013. godine i koristićemo “Tojotinu” tehnologiju.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.