Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Mj 11. maj 2012. Prijavi dokument
ISTORIJAT
“Jaffa” AD Fabrika biskvita iz Crvenke osnovana je 1975.godine, na inicijativu nekolicine privrednika iz tog kraja. Godine 1976. započeta je proizvodnja Jaffa keksa u punom kapacitetu fabrike, da bi se 1981.godine u redovan proizvodni asortiman uvrstio i Munchmallow. Po svom rejtingu među industrijskim kolačima i Jaffa biskvit i Munchmallow su godinama na samom vrhu.
“Jaffa“ je zaokružila proizvodni ciklus ova dva proizvoda uvođenjem uređaja i tehnologije za sopstvenu proizvodnju šećernog preliva, voćnog želea i čokoladnog preliva, što su značajne komponente gotovog proizvoda i što je u mnogome uticalo na poboljšanje i zadržavanje visokog kvaliteta proizvoda.
Tokom 2006.godine izgrađen je novi proizvodni objekat ukupne površine 12000m2. U okviru novog objekta, izgrađena je nova savremena proizvodna hala, magacini sirovina i ambalaže, magacini gotovih proizvoda, laboratorija, radionica i kancelarijski prostor. Iste godine montirane su dve nove, savremene linije- APV i Cavanna.
U oktobru 2007.godine u fabrici “Jaffa” Crvenka počela je montaža najsavremenije linije za vafle. „Jaffa“ svake godine nastoji da pruži više svojim potrošačima, ali i da stekne nove ljubitelje Jaffinih poslastica. Imidž fabrike „Jaffa“ iz Crvenke je moderan i savremen i može se porediti sa velikim svetskim fabrikama biskvita
POSLOVANJE KOMPANIJE
ZAPOSLENI U KOMPANIJI
Trenutno ima 397 zaposlenih.
Firmu čine ljudi koji u njoj rade, a Jaffin tim čine ljudi koji svom poslu prilaze sa entuzijazmom. Raditi u Jaffi znači raditi u jednoj od vodećih konditorskih fabrika u Jugoistočnoj Evropi i stoga je njihov tim brižljivo odabran. Čitav proces proizvodnje nadzire stručan, pouzdan i iskusan kadar. Sva njihova energija je usmerena ka potrošaču. Zadovoljstvo njihovih potrošača je njihov krajnji cilj. Poverenje koje su stekli gradili su godinama, strpljivo i teže da ga i očuvaju. Tajna njihovog uspeha je u osluškivanju potreba, ne tržišta, već ljudi koji čine to tržište- kupaca. Na osnovu pažljivog analiziranja potreba potrošača, ali i oslanjajući se na sopstveno iskustvo i intuiciju, izgradili su prepoznatljiv brend.
Jaffin uspeh garantuje poslovna filozofija koje se drže svi zaposleni, a to su tri principa:
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.