Odlomak

ISTORIJAT

“Jaffa” AD Fabrika biskvita iz Crvenke osnovana je 1975.godine, na inicijativu nekolicine privrednika iz tog kraja. Godine 1976. započeta je proizvodnja Jaffa keksa u punom kapacitetu fabrike, da bi se 1981.godine u redovan proizvodni asortiman uvrstio i Munchmallow. Po svom rejtingu među industrijskim kolačima i Jaffa biskvit i Munchmallow su godinama na samom vrhu.

“Jaffa“ je zaokružila proizvodni ciklus ova dva proizvoda uvođenjem uređaja i tehnologije za sopstvenu proizvodnju šećernog preliva, voćnog želea i čokoladnog preliva, što su značajne komponente gotovog proizvoda i što je u mnogome uticalo na poboljšanje i zadržavanje visokog kvaliteta proizvoda.

Tokom 2006.godine izgrađen je novi proizvodni objekat ukupne površine 12000m2. U okviru novog objekta, izgrađena je nova savremena proizvodna hala, magacini sirovina i ambalaže, magacini gotovih proizvoda, laboratorija, radionica i kancelarijski prostor. Iste godine montirane su dve nove, savremene linije- APV i Cavanna.

U oktobru 2007.godine u fabrici “Jaffa” Crvenka počela je montaža najsavremenije linije za vafle. „Jaffa“ svake godine nastoji da pruži više svojim potrošačima, ali i da stekne nove ljubitelje Jaffinih poslastica. Imidž fabrike „Jaffa“ iz Crvenke je moderan i savremen i može se porediti sa velikim svetskim fabrikama biskvita

 

POSLOVANJE KOMPANIJE

ZAPOSLENI U KOMPANIJI

Trenutno ima 397 zaposlenih.

Firmu čine ljudi koji u njoj rade, a Jaffin tim čine ljudi koji svom poslu prilaze sa entuzijazmom. Raditi u Jaffi znači raditi u jednoj od vodećih konditorskih fabrika u Jugoistočnoj Evropi i stoga je njihov tim brižljivo odabran. Čitav proces proizvodnje nadzire stručan, pouzdan i iskusan kadar. Sva njihova energija je usmerena ka potrošaču. Zadovoljstvo njihovih potrošača je njihov krajnji cilj. Poverenje koje su stekli gradili su godinama, strpljivo i teže da ga i očuvaju. Tajna njihovog uspeha je u osluškivanju potreba, ne tržišta, već ljudi koji čine to tržište- kupaca. Na osnovu pažljivog analiziranja potreba potrošača, ali i oslanjajući se na sopstveno iskustvo i intuiciju, izgradili su prepoznatljiv brend.

Jaffin uspeh garantuje poslovna filozofija koje se drže svi zaposleni, a to su tri principa:

  1. Upotreba samo najkvalitetnijih sastojaka,
  2. Insistiranje na jedinstvenom, originalnom imidžu,
  3. Korišćenje najmodernije tehnologije.
  4. Kako bi zadržali lidersku poziciju, osim konstantnog ulaganja u opremu, ulažu i u znanje svojih zaposlenih. Često organizuju posete vodećim svetskim fabrikama, sajmovima i kongresima, gde upoređuju postignuća i stiču nova znanja.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari