Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Poljoprivreda/Šumarstvo
Objavio studenti.rs 22. novembar 2016. Prijavi dokument
Poljoprivreda je važna privredna grana Srbije, a njeni najznačajniji prirodni resursi su zemljište i biljni pokrivač, gajene kulture i prirodna vegetacija. Iz tog razloga su očuvanje, korišćenje zemljišta i iskorišćavanje genetskog potencijala biljaka od izuzetnog značaja za ekonomski i društveni prosperitet Srbije. Uz adekvatnu agrarnu politiku, poljoprivreda može dati značajan doprinos ekonomskom razvoju zemlje. Zbog svoje povezanosti i uticaja na ostale sektore izuzetno je značajna za razvoj Srbije, jer, između ostalog, zapošljava veliki broj ljudi, učestvuje značajnim delom u spoljnoj trgovini, obezbeđuje prehrambenu sigurnost i bezbednost zemlje, ali i doprinosi ruralnom razvoju i ekološkoj ravnoteži.
Marketing u poljoprivredi podrazumeva usluge koje su uključene u kretanje poljoprivrednih proizvoda od njive do trpeze. Na tom putu su međusobno isprepletane brojne aktivnosti, kao što su: planiranje proizvodnje, uzgoj i berba, sortiranje, pakovanje, transport, skladištenje, prerada, distribucija, oglašavanje i prodaja.
Neke definicije uključuju i aktivnosti kao što su:
• kupovina zaliha,
• iznajmljivanje opreme,
• plaćena radna snaga.
Takve aktivnosti se ne mogu odvijati bez razmene informacija, a vrlo često su zavisne od dostupnosti finansijskih sredstava i, samim tim, odgovarajućeg finansiranja.
Marketing sistemi su dinamični, konkurentni i uključuju stalnu promenu i poboljšanje.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.