Tehnomanija – studija slučaja
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio nein 26. avgust 2015. Prijavi dokument
UVOD
Marketing kao koncepcija ili poslovna filozofija nastao je sredinom prošloga
veka i od tada se usavršava uglavnom u zapadnim društvenim sistemima, a u
poslednje vreme se primenjuje i prouava skoro u celom svetu. Prema ekonomskom
leksikonu (Beograd 1975.) marketing je kovanica anglo-saksonskog porekla
koja znai “stavljanje na tržište”.
Psihologija marketinga je (prema psihološkom reniku D. Krstia 1988. str
316) grana primenjene psihologije koja se bavi ponudom i potražnjom kao psihološkim
fenomenom na tržištu.
Sport je podruje ljudskog delovanja u okviru koga marketing zauzima zna-
ajno mesto jer su mnogi sportski dogadjaji masovne medijske manifestacije najvišeg
ranga u isto vreme. Broj gledalaca koji posredstvom televizije prate sportske
dogadjaje dostiže milionske brojke tako da sportski dogadjaji postaju sve više
instrumenti komunikacije izmedju samih aktera i ogromne mase navija tj. potroša
a. Ova injenica omoguava uspostavljanje brojnih relacija psihološkog, sociološkog
i naroito marketinškog karaktera.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio mvadapt 28. jun 2023.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio JELA77 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio farismah 27. februar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.