Odlomak

SIMULACIJA MODELA  KOMUNICIRANJA
ZADATAK BROJ 1

INTERPERSONALNO KOMUNICIRANJE (POSLOVNI RAZGOVOR)

1.PRIPREMA ZA RAZGOVOR

Telenor organizuje promocije mobilnih telefona I telenor interneta u svim svojim prodajnim objektima.
I to svakog dana u terminima od 10-12h I od 19-20h.
Bice organizovana prezentaciaj ovih proizvoda kao I raznih pogodnosti vezanih za iste.Zainteresovani potencijalni kupci ce moci postaviti pitanja strucnjacima iz Telenora.

1.1    Prethodna analiza problema/ Prodaja mobilnih telefona po niskim cenama I upoznavanje sa Telenor internetom
1.2    Utvrdjivanje potreba I ciljeva za organizovanje poslovnog razgovora- Prodaja mobilnih telefona I upoznavanje sa Telenor internetom
1.3    Pokretanje inicijative za organizovanje poslovnog razgovora – Zaposleni u Telenoru ce pribliziti gradjanima sve pogodnosti vezane za ove proizvode.
1.4    Globalno planiranje – Odradjeno od strane menadzmenta Telenora.
1.5    Operativna planiranja- Poslovi I zadaci u unapred odredjenom terminu
Potrebne informacije se nalaze na sajtu www.telenor.rs
I na telefonu 063/9863
Termini- 10-12 I 19-20h svakog dana u prostorijama telenora
Materijalna dobra/ sve u organizaciji je Telenora
1.6.Elementi pripreme poslovnog razgovora

1. STRUČNOST – koja u sebi treba da inkoprira objektivnost,  verodostojnost I dubinu ulaganja komunikatora kada se obraca recepijentu, tj. Recepijentima
2. JASNOST – koja se sastoji u logickoj upotrebi I povezivanju pojmova I cinjenica koje cine osnovu razgovora, sto recepijentu omogucuje da u celosti razume nastup I izlaganje komunikatora.
3. SLIKOVITOST predstavlja dopunu bazicnog recepticnog nastupa karakteristicnim vizuelnim displejima kao I koriscenje poznatih asocijacija I pogodnih paralela, radi vece  plasticnosti izlaganja
4. PERNAMENTBA PAZNJA I USMERENOST komunikatora je veoma vazan uslov uspeha komunikacijske  interakcije, kako se ne bi desilo da cilja razgovora bude zanemaren I da razgovor odseta u nepozeljnom smeru

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Trgovina

Jedan komentar na “Marketing u trgovini”

admirtrumic admirtrumic says:

hvala puno jer dosta mi je pomoglo sa mojim maturskim

Komentari