Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Trgovina
Objavio Elma20dj 29. septembar 2014. Prijavi dokument
SIMULACIJA MODELA KOMUNICIRANJA
ZADATAK BROJ 1
INTERPERSONALNO KOMUNICIRANJE (POSLOVNI RAZGOVOR)
1.PRIPREMA ZA RAZGOVOR
Telenor organizuje promocije mobilnih telefona I telenor interneta u svim svojim prodajnim objektima.
I to svakog dana u terminima od 10-12h I od 19-20h.
Bice organizovana prezentaciaj ovih proizvoda kao I raznih pogodnosti vezanih za iste.Zainteresovani potencijalni kupci ce moci postaviti pitanja strucnjacima iz Telenora.
1.1 Prethodna analiza problema/ Prodaja mobilnih telefona po niskim cenama I upoznavanje sa Telenor internetom
1.2 Utvrdjivanje potreba I ciljeva za organizovanje poslovnog razgovora- Prodaja mobilnih telefona I upoznavanje sa Telenor internetom
1.3 Pokretanje inicijative za organizovanje poslovnog razgovora – Zaposleni u Telenoru ce pribliziti gradjanima sve pogodnosti vezane za ove proizvode.
1.4 Globalno planiranje – Odradjeno od strane menadzmenta Telenora.
1.5 Operativna planiranja- Poslovi I zadaci u unapred odredjenom terminu
Potrebne informacije se nalaze na sajtu www.telenor.rs
I na telefonu 063/9863
Termini- 10-12 I 19-20h svakog dana u prostorijama telenora
Materijalna dobra/ sve u organizaciji je Telenora
1.6.Elementi pripreme poslovnog razgovora
1. STRUČNOST – koja u sebi treba da inkoprira objektivnost, verodostojnost I dubinu ulaganja komunikatora kada se obraca recepijentu, tj. Recepijentima
2. JASNOST – koja se sastoji u logickoj upotrebi I povezivanju pojmova I cinjenica koje cine osnovu razgovora, sto recepijentu omogucuje da u celosti razume nastup I izlaganje komunikatora.
3. SLIKOVITOST predstavlja dopunu bazicnog recepticnog nastupa karakteristicnim vizuelnim displejima kao I koriscenje poznatih asocijacija I pogodnih paralela, radi vece plasticnosti izlaganja
4. PERNAMENTBA PAZNJA I USMERENOST komunikatora je veoma vazan uslov uspeha komunikacijske interakcije, kako se ne bi desilo da cilja razgovora bude zanemaren I da razgovor odseta u nepozeljnom smeru
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Objavio joka84 25. jul 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Marketing u trgovini”
hvala puno jer dosta mi je pomoglo sa mojim maturskim