Zatvoreni investicioni fondovi
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Objavio karla123 23. maj 2012. Prijavi dokument
Marketing usluga – II kolokvijum
U procesu proizvođenja usluge ne stvara se samo uslužni proizvod nego se on istovremeno isporučuje potrošaču. Sistem pružanja usluge sadrži proces u kome aktivno učestvuju i davaoci i primaoci usluge. Samo učešće potrošača u procesu stvaranja i isporučivanja usluge zahteva od sistema pružanja usluge da potrošač bude definisan kao element uslužnog koncepta.
Jedan od najznačajnijih aspekata pružanja usluge odnose se na to gde se u kojoj fazi procesa najviše uvećava vrednost za potrošače. Sistem se može podeliti na vidljivi (front office) i nevidljivi (back office) deo organizacije. Front office je deo sistema koji je direktno vidljiv za potrošača i koga on prilikom kupovina usluga doživljava. Back office je deo sistema pružanja usluge koga potrošač ne vidi, a koji ima značajnu ulogu podrške front office dela sistema. Vidljivi deo je shvaćen kao kompleksan ineraktivni proces, gde se pojavljuje potrošač koji je promenljiv i nepredvidiv. Back office deo je orijentisan na uštedu troškova radne snage, kod smanjenja kontakata personala sa potrošačem.
Prema Edvardssonu u procesu dizajniranja usluge organzacija treba da:
Dve tehnike dizajniranja usluga koje se nalaze unutar TQM perspektive:
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Objavio Seminarski0002 22. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.