Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio jelena2109 09. maj 2014. Prijavi dokument
1.Uvod
Marketing u turizmu je sastavno prilagođavanje politike turističkih preduzeća i turističke politike na lokalnom, regionalnom, nacionalnom i međunarodnom nivou da bi se zadovoljile potrebe turista i na taj način ostvario profit. Predmet seminarskog rada je izraz zanimanja za primenu marketinga u turizmu, neke njegove ciljeve, načine komunikacije s turističkim tržištem. Svrha i cilj ovog seminarskog rada je definisati pojam marketinga u turizmu, objasniti posebnosti koje se ovde javljaju – prikazati potrebe u turizmu, opisati kako nosioci marketinga u turizmu komuniciraju s turističkim tržištem. Ovaj seminarski rad sastoji se od sedam sadržajnih celina. U prvoj celini definisan je pojam marketinga u turizmu i objašnjeno je ko su nosioci marketinga u turizmu. Takođe je posebno opisan pojam konkurencije na tržištu. U drugoj celini opisuju se ciljevi i načela marketinga u turizmu, dok se u trećem delu osvrće na teoriju potreba u turizmu. Četvrti deo prikazuje nam obeležja turističkog tržišta, ponudu i potražnju i opisuje turistički proizvod. U petom delu ističu se posebnosti istraživanja turističkog tržišta, a u šestom načini komuniciranja s turističkim tržištem. Sedmi deo odnosi se na osobine prodaje u turizmu.
1. Pojam i definicija marketinga u turizmu
Turizam je skup odnosa i pojava koje proizilaze iz putovanja i boravka posetilaca nekog mesta, ako s tim boravkom ne zasniva stalno boravište i ako stalnim boravkom nije povezana nikakva njihova privredna aktivnost. Turizam je složena i kompleksna privredna aktivnost koja za mnoge zemlje u svetu ima odlučujuću ulogu u njihovom razvoju.
Govoreći o marketingu u turizmu ne govorimo o nekom novom i drugačijem „turističkom marketingu“, nego o primeni poznatih strategija i metoda marketinškog delovanja na specifične uslove u kojima se formiraju odnosi među subjektima tržišta, odnosno o osobinama turističkog proizvoda. Pod turističkom ponudom podrazumeva se ukupna ponuda koja je na raspolaganju turisti u određenom vremenskom periodu. A turista je svako lice koje van svog stalong prebivališta boravi najmanje 24 h bez poslovnog ili službenog cilja.
Marketing je u ovoj privrednoj grani dosta razvijen ali se po nekad ne iznalaze optimalne kombinacije marketing miksa. Najrazvijeniji instrument marketing miksa u turizmu je, u veini slučajeva, promocija.
.
U konačnom objašnjenju primene marketinga u turizmu valja poći od:
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.