Život u srednjem veku u Evropi
Objavio Amelahaf 04. februar 2025.
Objavio matriks 23. jul 2014. Prijavi dokument
1. RAZVOJ PRISTUPA U DEFINISANJU I DEFINISANJE MARKETINGA
Marketing kao naucna disciplina bavi se izucavanjem svih aktivnosti, radnji i postupaka od kojih zavisi efektivnost i efikasnost razmene. Opsti cilj i misija marketinga mogli bi se oznaciti kao kreiranje vrednosti bolje od konkurencije na dugi rok, za sve ucesnike (potrosace). Marketing je upravljcki proces u kome se kreirane poslovne aktivnosti usmeravaju ka efikasnoj prodaji proizvoda i usluga Co.
Koristeci predmetni pristup, moze se izucavati marketing:
• proizvodnih dobara
• potrosnih dobara
• usluga.
Koristeci institucionalni pristup, moze se izucavati:
• industrijski marketing
• trgovinski marketing
• usluzni marketing.
Marketing je proces usmeravanja izvora, resursa i ciljeva Co. radi iskoriscenja sansi i potencijala trzista.
2. MEDJUZAVISNOST MARKETING DIMENZIJA
Poslovna koncepcija izrazava nacin poslovnog razmisljanja, odlucivanja i sprovodjenja odluka u praxi svakog poslovnog subjekta.
Vrste poslovnih koncepcija:
• proizvodna i koncepcija orijentisana na proizvod
• prodajna koncepcija i agresivna strategija
• marketing poslovna koncepcija.
Poslovna funkcija: da bi mogao odigrati svoju ulogu na trzistu, i usmeriti sve druge poslovne funkcije u Co. “face to face” sa trzistem, marketing mora egzistirati u okviru organizacione strukture Co. kao njen integralni deo.
Objavio Amelahaf 04. februar 2025.
Objavio sanndricak 04. februar 2025.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.