Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio MilosMitr 08. septembar 2015. Prijavi dokument
UVOD
“Marketing se bavi identifikovanjem i zadovoljavanjem individualnih i društvenih potreba, stoga je marketing profitabilno zadovoljavanje potreba.” Marketing istraživanja obuhvataju sva istraživanja, bilo da su naložena radi rešavanja specifičnih problema u poslovanju kompanije, ili su sastavni deo uobičajenog procesa praćenja zbivanja u internoj i eksternoj okolini i na tržištu kompanije. “Proces marketing istraživanja predstavlja pregled, put, tok ili listu aktivnosti koje je neophodno preduzeti kako bi se došlo do konkretnih rezultata tj. informacija koje su neophodne donosiocima marketing upravljačkih odluka.” Stoga je opravdano svrstati u područje marketing analizu marketing okoline, tržišta i potrošača, istraživanje marketing kategorija, istraživanja radi merenja atraktivnosti tržišta, segmentacie i izbora ciljnog tržišta, kao i poziciranje kompanijske ponude na izabrano ciljno tržište. Izrada istraživačkog projekta je od izuzetnog značaja za razvoj predmeta interesovanja zaposlenih u marketingu jer od sprovedenih koraka i dobijenih informacija zavisi dalji rad i rezultat koji je direktno usmeren na ras i razvoj organizacije kojoj pripadaju
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.