Odlomak

STRATEGIJSKE ALTERNATIVE PRI ODREĐIVANJU MEĐUNARODNE GLOBALNE CENE

Pri određivanju međunarodne – globalne cene, kompanija ima tri strategijske alternative: 1. proširenje ili etnocentričnu, 2. adaptaciju ili policentričnu i 3. geocentričnu politiku određivanja cene . – Proširenje ili etnocentrična politika određivanja cene zahteva istu cenu po jedinici proizvoda, bez obzira gde se nalazi kupac (u kom delu sveta). Uvoznik preuzima troškove transporta i carinjenja proizvoda. Prednost ovog pristupa je izuzetna jednostavnost, jer se ne zahtevaju informacije o konkurentnim ili tržišnim uslovima za primenu ove politike.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 5 stranica
  • Međunarodni marketing prof. dr. Beba Rakić
  • Školska godina: prof. dr. Beba Rakić
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Subotica,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Skripte

Komentari

Click to access the login or register cheese