Odlomak

Četiri osnovne vrste menadžmenta koriste različitim organizacionim nivoima:

  1. Sistemi koji podržavaju operativni nivo – omogućavaju obavljanje poslovih aktivnosti i transakcija u organizaciji. Svrha IS je da odgovori na svakodnevna pitanja, odn. reši rutinske probleme.
  2. Sistemi koji podržavaju nivoe znanja – svrha im je da unesu novo znanje u poslovanje kompanije i pomognu joj pri kontroli papirologije.
  3. Sistemi koji podržavaju menadžment nivoe – podržavaju aktivnosti posmatranja, kontrole, donošenja odluka i administrativnih aktivnosti posmatranja, kontrole, donošenja odluka i administrativnih aktivnosti srednjeg nivoa menadžmenta.
  4. Sistemi koji podržavaju strateški nivo – pomažu višim nivoima menadžerima (Top menadžmentu) prilikom odlučivanja i sprovođenja odr. strategijskih odluka i dugoročnih pravaca (trendova).

 

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 19 stranica
  • Menadžment -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari