Odlomak

Rezime:

Kraj prošlog i početak ovog veka karakterišu krupne tehničko-tehnološke, ekonomske i društvene promene iz kojih se mogu naslutiti i neki globalni trendovi u oblasti biznisa. Sa sigurnošču se može reći da će brendovi biti najvažnija komponenta poslovne aktivnosti kompanija i njihove aktive. Marketing menadžmentu će to biti glavna preokupacija.
Kljuuč reči::Menadžment, proces, brendiranje,  Menadžment, proces, brendiranje, međunarodni marketing, marketing menadžment.

 

 
1. UVOD
Sve dosadašnje analize i prektična iskustva ukazuju da se u sveri brenda i brend menadžmenta očekuju značajne promene. Brend menadžment će sve više biti jedna od aktuelnih grana primenjenog menadžmenta, sa svim svojim specifičnostima kvalitativno-standardne i sociopsihološke dimenzije. Sve uzkazuje na to da će 21. vek biti period u kome će se kompanije diferencirati po uspešnosti brendiranja. Već sada je vrednost brenda ključna aktiva kompanija. Realnu vrednost kompanije više određuje njena nematerijalna marketinška imovina: brendovi, poznavanje tržišta, odnos s kupcima, pokrivenost distribucije, intelektualna svojina, partnerski odnosi, kao u bilansu stanja.

 

 

 

2. KAKO GRADITI BREND?
Savremena literatura i privredna praksa pokazuju da se brend stvara dugotrajnim, upornim, strpljivim i predanim radom na sopstvenoj ponudi. Svako preduzeće ili preduzetnik može da, već prilikom svog osnivanja, kreira brend, što je sasvim logično i poslovno potrebno. Ne može se očekivati da BRAND bude stvoren momentom kreiranja brenda, odnosno njegovim proglašavanjem! Svi brendovi ne postaju „BRENDOVI“, kao što ni svi konkurenti nisu lideri. Brend ima svoje veće ili manje vrednosti. Pažljivo planiranje i veliko dugoročno ulaganje su osnova za stvaranje “jakog” brenda. Brend menadžment postaje ključnom komponentom marketing menadžmenta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari