Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 04. jul 2016. Prijavi dokument
Rešavanje upravljačkih problema zasniva se na više kriterijuma, te iz tog razloga menadžment problemi se postavljaju kao zadaci višekriterijumske optimizacije unutar grupnog odlučivanja. Rešavanje problema višekriterijumske optimizacije se vrši kroz tri koraka. U prvom delu vodeći tim formira skup mogućih rešenja i skup kriterijuma prema kome će se vršiti ocena rešenja, odnosno alternative. Drugi korak određuje težinu kriterijuma optimizacije. Poslednji korak treba da odredi optimalno rešenje i težine kriterijuma. Određivanje težine kriterijuma je kompleksan zadatak koji se može posmatrati kao zadatak sam za sebe.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.