Odlomak

 

Velika dostupnost informacionih tehnologija omogućava osavremenjavanja nastave. Primena elektronskog učenja, omogućava kod svih učesnika nastavnog procesa olakšavanje i poboljšavanje komunikacije između nastavnih sadržaja i učenika, između nastavnika i učenika, kao i komunikacije na relaciji učenik-učenik.
Elektronsko učenje, iako relativno nova pojava u procesu nastave, već pokazuje značajne relultate. Nastavnici i učenici koji primenjuju neki od oblika elektronskog učenja za realizaciju nastavnih sadržaja i postizanje nastavnih ciljeva i zadataka ne samo da to ostvaruju efikasnije, u odnosu na tradicionalno orijentisan nastavni proces, već je primetan i veliki učinak na razvoj celokupne ličnosti učenika.
Osnovni cilj elektronskog učenja je usmeren u pravcu, da se informacione tehnologije koriste i primenjuju u emancipacijskog razvoja učenika i usmerenosti na kvalitet poučavanja. Stoga se oblikuju nove nastavne strategije koje su razvojno usmerene na učenike (Šikl, A. 2011).
Integrisanje IKT-e u nastavi omogućava transformaciju tradicionalne predavačko-reproduktivne nastave u novu nastavu, elekronsku nastavu. Ona je spremna da odgovori na zahteve i potrebe savremenog učenika, da omogući povećanje kvaliteta obrazovanja kroz: bolju motivisanost učenika, njihovu veću angažovanost, korišćenje različitih izvora znanja, razvoj funkcionalnih sposobnosti učenika, a krajnji cilj je povećanje ishoda učenja.
Sadržaji koji se savlađuju su multimedijalno oblikovani, čime se obezbeđuje višestruka percepcija učenika.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari