Odlomak

Opis

Kompanija „ORAO“ prisutna je na tržištu Srbije sa svojim veleprodajnim uslugama od 1992. godine, a nakon akvizicije od strane Agrokora 2005. godine zakoračila je i u segment maloprodaje.Danas „ORAO“ u svom sastavu ima 141 maloprodajni objekat širom Srbije i 7 veleprodajnih centara u Beogradu, Nišu, Leskovcu, Čačku, Novom Sadu i Subotici i više od 4.000 zaposlenih.“ORAO“ i dalje intenzivno širi svoju maloprodajnu mrežu, po čemu se 2010. godina posebno ističe, jer je mreža prodavnica povećana za preko 30 novih maloprodajnih objekata. U svojim prodavnicama svakodnevno uslužuje više od 150.000 kupaca pružajući im vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kupovine, te pažljivo izabran asortiman kvalitetnih proizvoda s naglaskom na sveže, zdravo i domaće..Vrednosti na kojima „ORAO“ temelji svoj uspeh su kvalitet, uslužnost, poverenje, inovativnost i pre svega razumevanje potreba svojih kupaca .Takodje isticemo da u svim veleprodajnim objektima pos nazivom „ORAO“ ,i svim i maloprodajnim objektima „Mali Orao „ mozemo kupiti proizvode svih robnih marki .
Da bi dodatno ojacali i pozicionirali „ORAO“ u Srbiji menadzment firme planira otvaranje prodavnica u kojima će se prodavati proizvodi svih robnih marki. Jedna od tih prodavnica „Mali Orao „ biće otvorena u ulici Partizanske Avijacije bb. Sama lokacija omogućava veliku cirkulaciju potencijalnih i stalnih kupaca. Prodavnica se prostire na 450m2 sa dobro obezbedjenim prilazom i parkingom za potrošače. Projektni tim koji će raditi na realizaciji i izgradnji projektna otvaranja prodavnice bice sastavljen od clanova menadzmenta zaposlenog u matičnoj kompaniji. Oni poseduju veliko iskustvo jer rade na velikom broju najrazličitijih projekata. Sva potrevna sredstva za otvaranje prodavnice biće obezbedjena iz matične organizacije.

 

 

 

 
Ciljevi
Otvaranjem još jedne u nizu prodavnice, ima za cilj povećanje broja potrošača, prodatih proizvoda. Cilj je prikazati ceo asortiman najrazlicitijih proizvoda .
Ceo asortiman proizvoda na jednom mestu najbolji je način da se potrošači upoznaju sa svim proizvodima koje kompanija nudi, to je više od stotinu proizvoda čokoladnog i mlečnog programa,programa za decu, proizvoda za održavanje lične i kućne higijena. . .
Ciljevi:

  • Povećanje informisanisti o asortimanu proizvoda
  • Povećanje prodaje
  • Sticanje liderske pozije firme „ORAO“ na tržistu Srbije
  • Povećanje maloprodajnih objekata

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Trgovina

Komentari