Indikacije za primenu palijativne radioterapije, nuspojave radioterapije
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Trgovina
Objavio [email protected] 24. jul 2013. Prijavi dokument
Opis
Kompanija „ORAO“ prisutna je na tržištu Srbije sa svojim veleprodajnim uslugama od 1992. godine, a nakon akvizicije od strane Agrokora 2005. godine zakoračila je i u segment maloprodaje.Danas „ORAO“ u svom sastavu ima 141 maloprodajni objekat širom Srbije i 7 veleprodajnih centara u Beogradu, Nišu, Leskovcu, Čačku, Novom Sadu i Subotici i više od 4.000 zaposlenih.“ORAO“ i dalje intenzivno širi svoju maloprodajnu mrežu, po čemu se 2010. godina posebno ističe, jer je mreža prodavnica povećana za preko 30 novih maloprodajnih objekata. U svojim prodavnicama svakodnevno uslužuje više od 150.000 kupaca pružajući im vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kupovine, te pažljivo izabran asortiman kvalitetnih proizvoda s naglaskom na sveže, zdravo i domaće..Vrednosti na kojima „ORAO“ temelji svoj uspeh su kvalitet, uslužnost, poverenje, inovativnost i pre svega razumevanje potreba svojih kupaca .Takodje isticemo da u svim veleprodajnim objektima pos nazivom „ORAO“ ,i svim i maloprodajnim objektima „Mali Orao „ mozemo kupiti proizvode svih robnih marki .
Da bi dodatno ojacali i pozicionirali „ORAO“ u Srbiji menadzment firme planira otvaranje prodavnica u kojima će se prodavati proizvodi svih robnih marki. Jedna od tih prodavnica „Mali Orao „ biće otvorena u ulici Partizanske Avijacije bb. Sama lokacija omogućava veliku cirkulaciju potencijalnih i stalnih kupaca. Prodavnica se prostire na 450m2 sa dobro obezbedjenim prilazom i parkingom za potrošače. Projektni tim koji će raditi na realizaciji i izgradnji projektna otvaranja prodavnice bice sastavljen od clanova menadzmenta zaposlenog u matičnoj kompaniji. Oni poseduju veliko iskustvo jer rade na velikom broju najrazličitijih projekata. Sva potrevna sredstva za otvaranje prodavnice biće obezbedjena iz matične organizacije.
Ciljevi
Otvaranjem još jedne u nizu prodavnice, ima za cilj povećanje broja potrošača, prodatih proizvoda. Cilj je prikazati ceo asortiman najrazlicitijih proizvoda .
Ceo asortiman proizvoda na jednom mestu najbolji je način da se potrošači upoznaju sa svim proizvodima koje kompanija nudi, to je više od stotinu proizvoda čokoladnog i mlečnog programa,programa za decu, proizvoda za održavanje lične i kućne higijena. . .
Ciljevi:
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Objavio mitrovicm993 23. jul 2024.
Objavio mitrovicm993 23. jul 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.