Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Sanja jk 13. septembar 2013. Prijavi dokument
Uvod
Iako je 21. vek doba elektronske komunikacije, klasično poslovno pismo nije u potpunosti izgubilo na značaju. Poslovno pismo i e-mail treba međusobno da se dopunjuju, jer su slabosti jednog najčešće prednosti onog drugog.
Uprkos sve većoj upotrebi e-mail-a, poslovno pismo je i dalje najčešći oblik poslovne komunikacije. Poznata je izreka da papir trpi sve, ali to jednostavno nije istina kada je u pitanju poslovno okruženje. Poruka poslovnog pisma može biti raznovrsna, ali postoje pravila kojih je potrebno pridržavati se, jer osim što prenosimo poruku, svakim pojedinačnim poslovnim pismom predstavljamo sebe.
Poslovno pismo
Poslovno pismo osnovni je vid komunikacije u savremenom poslovanju, čija je svrha da čitaocu pruži određenu informaciju. Iako poslovno pismo po pravilu služi za komunikaciju između dve različite kompanije, kada god se želi trajna zabeleška o tome da je određena informacija poslata, treba se odlučiti za pisanje poslovnog pisma.
Vrste poslovnog pisma su:
1. poslovni pozivi,
2. rutinski zahtevi, upiti i porudžbine,
3. rutinski odgovori,
4. potvrde,
5. prateći dopisi,
6. naknadni dopisi,
7. zahvalnice.
Poslovno pismo mora biti:
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.