Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Sanja jk 13. septembar 2013. Prijavi dokument
Uvod
Iako je 21. vek doba elektronske komunikacije, klasično poslovno pismo nije u potpunosti izgubilo na značaju. Poslovno pismo i e-mail treba međusobno da se dopunjuju, jer su slabosti jednog najčešće prednosti onog drugog.
Uprkos sve većoj upotrebi e-mail-a, poslovno pismo je i dalje najčešći oblik poslovne komunikacije. Poznata je izreka da papir trpi sve, ali to jednostavno nije istina kada je u pitanju poslovno okruženje. Poruka poslovnog pisma može biti raznovrsna, ali postoje pravila kojih je potrebno pridržavati se, jer osim što prenosimo poruku, svakim pojedinačnim poslovnim pismom predstavljamo sebe.
Poslovno pismo
Poslovno pismo osnovni je vid komunikacije u savremenom poslovanju, čija je svrha da čitaocu pruži određenu informaciju. Iako poslovno pismo po pravilu služi za komunikaciju između dve različite kompanije, kada god se želi trajna zabeleška o tome da je određena informacija poslata, treba se odlučiti za pisanje poslovnog pisma.
Vrste poslovnog pisma su:
1. poslovni pozivi,
2. rutinski zahtevi, upiti i porudžbine,
3. rutinski odgovori,
4. potvrde,
5. prateći dopisi,
6. naknadni dopisi,
7. zahvalnice.
Poslovno pismo mora biti:
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.