Odlomak

 

Kao rezultat povećanja kompleksnosti sredine kompanije javlja se potreba za razvojem kompleksnijih menadžment sistema. Strategijski menadžment prihvataju i praktikuju kompanije koje su suočene sa sve više promjenljivom, turbulentnom i kompleksnom sredinom. Strategijski menadžment obuhvata sistem korporativnih vrednosti, korporativnu kulturu, celi proces upravljanja promenama, zatim vođenje, planiranje, kontrolu i menadžment ljudskih resursa. Važna odgovornost strategijskog menadžmenta je izgradnja i održavanje ljudskih resursa tako da se interesi ljudi u organizaciji optimiziraju sa interesima organizacije.
Autori Certo i Peter strategijski menadžment defnišu kao kontinuirani, literativni proces ciljan na održavanje organizacije kao potpuno podesne da odgovori svojoj sredini.1 Igor Ansoff defniše strategijski menadžment kao sistematski pristup, glavne i povećane važne odgovornosti generalnog menadžmenta: poziciji i povezanosti organizacije s njenim okruženjem na način koji će obezbediti njen kontinuirani uspeh i obezbeđenje od iznenađenja.2 Zadatak strategijskog menadžmenta je da omogući organizaciji racionalno i blagovremeno reagovanje na promene u sredini u kojoj ona obavlja svoju poslovnu i širu aktivnost. Na osnovu prethodno navedenog strategijski menadžment uključuje strategijsko planiranje kao svoj esencijalni deo (strategijsku analizu i strategijski izbor), ali i strategijsku promenu (strategijsku implementaciju i kontrolu).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Menadžment -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET PRIVREDNA AKADEMIJA - Fakultet za menadžment malih i srednjih preduzeća, Beograd  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari