Odlomak

 

Odnosi s javnošću se definišu kao palniran i trajan napor da se uspostavi i održi naklonost i razumjevanje između jedne organizacije i ciljne javnosti.U savremenim uslovima poslovanja privrednih subjekata, u svim djelatnostima, odnosi s javnošću predstavljaju bitnu poslovnu funkciju,sa krajnjim ciljem postizanja pouzdanosti,renomea,imidža,povjerenja, putem obavještavanja.

Odnosi s medijima su uvijek predstavljaju važan dio mnogih programa, ali se mnogo više postiže kada odnosi s javnošću čine sasatavni dio strateškog upravljanja.

 

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Odnosi s javnošću -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Bosna i Hercegovina,  Tuzla,  UNIVERZITET U TUZLI - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari