Odlomak

Korporativne komunikacije predstavljaju značajnu poslovnu funkciju unutar savremenih kompanija. Shvatanje rastućeg značaja komunikacija za tržišni uspeh kompanija, doprinijelo je tome da se ova poslovna funkcija u organizacionoj strukturi pozicionira u samom vrhu, utičući tako na strateške odluke preduzeća. Moderan poslovni svet postavlja visoke standarde koje menadžeri moraju da ispune da bi komunikacija bila efektivna, kako unutar organizacije, tako i van nje. Jedan od zadataka menadžera je postizanje ciljeva organizacije komunikacijom i koordinacijom zadataka koje zaposleni obavljaju.
Strategija kompanije koja se zasniva na integrisanim strateškim odlukama menadžera u vezi s aktivnostima preduzeća ne može uspešno da se implementira bez komunikacije. Komunikacija je neophodna da bi se zaposlenima, ali i drugim internim i eksternim stejkholderima koji su zainteresovani za sudbinu preduzeća predočilo šta i kako preduzeće radi, te koji su njegovi dugoročni ciljevi. Zbog toga u ovom seminarskom radu se obrađuje tematika usklađenosti strategije pozicioniranja sa strategijom komuniciranja kompanija

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari