Odlomak

Činjenica je da društvo se stalno menja. Ali to nije fenomen koji ne utiče na poslovanje kompanije. Paralelno sa promenama u društvu i promena u privredi.
Kolebanja koje se javljaju u privredi može biti drugačija. Ciklične oscilacije su prisutne u bilo kojoj ekonomiji i oni su generalno predvidljivi. Njihova ciklus ima četiri faze: prosperitet, recesija, depresija i oživljavanja. Pored ovih, kao i nekih drugih privrednih fenomena kao što su inflacija, nedostatak resursa, pad standarda i slično. Isto tako, promene u određenom tržištu može izazvati konkurenata, dobavljača ili klijenata i medija.
Takve promene u okruženju kompanija mora ne samo da obraćaju pažnju, već ona mora dati adekvatan odgovor.
Pasivnost kompanije da promeni ga vodi u opasnost. Tada postaje manje konkurentna i gube tržište, dok ne ugrožava postojanje kompanije. Takve nepovoljne promene u poslovnom poduhvatu sa tendencijom daljeg pogoršanja zove kriza kompanija.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 18 stranica
  • Strategijski menadzment Marija Djukic
  • Školska godina: Marija Djukic
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Zaječar,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za menadžment u Zajčaru  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari