Upravljanje komunikacijama u projektu
UVOD
Većina stručnjaka se slaže da je najveća prijetnja po uspijeh bilo kog projekta loša komunikacija. Veliki broj problema, kao što su nejasan obim projekta ili nerealistični vremenski planovi, ukazuju na probleme u komunikaciji. Od ključnog je značaja da rukovodioci projekta i njihovi timovi daju najviši prioritet komunikaciji, naročito sa ključnim stejkholderima kao što je top menadžment.
Terminologija koja se koristi u realizaciji savremenih i tehnološki naprednih projekata podložna je stalnim promjenama koje dovode do stvaranja specifičnog tehničkog žargona. Kada tehnički stručnjaci komuniciraju sa ostalim učesnicima projekta, kao što su poslovni partneri ili top menadžeri, ovaj žargon često može zakomplikovati stvari i zbuniti osobe koje ne posjeduju napredna tehnička znanja. Iako većina ljudi danas koristi visoke tehnologije, jaz između korisnika i proizvođača raste sa razvojem tehnologija. Naravno, nisu svi stručnjaci loši u komunikaciji, ali skoro svako ima prostora za razvoj vještina komunikacije.
Pored toga, većina obrazovnih sistema tehničkog smijera više pažnje posvećuje razvoju tehničkih vještina, na štetu društvenih vještina i veština komunikacije. U tom smislu većina tehničkih obrazovnih programa pred polaznike stavlja visoke zahteve u smislu tehničkog znanja, ali su retki oni koji obuhvataju kurseve komunikacije (govor, pisanje, slušanje), psihologije, sociologije i humanističkih nauka. Iako ljudi često smatraju da je ove tzv. “meke veštine” lako steći kroz rad, one su mnogo bitnfle nego što se pretpostavlja i kao takve moraju se usvajati i razvijati.
Mnogobrojne studije ukazuju da su meke veštine podjednako neophodne stručnjaci- ma u realizaciji različitih tipova projekata kao i druge veštine, a ođređenim slučajevima i više.
Više u Ekonomija
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Statistika – Korelacija
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Regresiona analiza
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Više u Seminarski radovi
Zbrinjavanje ambalaže kao otpad
- Ekologija
- Visoka tehnička mašinska škola strukovnih studija u Trstenicku · Trstenik
- 17 stranica
Brendiranje gradova – Novi Sad kao brend
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti
- 15 stranica
Čačak – Nacionalna prestonica kulture 2023.
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti · Beograd
- 16 stranica
Više u Skripte
Zbrinjavanje ambalaže kao otpad
- Ekologija
- Visoka tehnička mašinska škola strukovnih studija u Trstenicku · Trstenik
- 17 stranica
Brendiranje gradova – Novi Sad kao brend
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti
- 15 stranica
Čačak – Nacionalna prestonica kulture 2023.
- UNIVERZITET UMETNOSTI U BEOGRADU - Fakultet dramskih umetnosti · Beograd
- 16 stranica