Odlomak

Odnosi s javnošću predstavljaju deo promocionih aktivnosti i veoma su važni za preduzeće. Zbog toga se sa njima mora upravljati koordinirano sa ostalim elementima promocionog miksa.

Sam termin odnosa s javnošću je engleskog porekla (Pablic Relation-PR ) i ima veoma široko značenje. Može biti koncept, profesija, funkcija menadžmenta i praksa. Postoji više definicija ali je najobuhvatnija ona koju je dao Simon: „PR“ je funkcija menadžmenta koja ocenjuje stavove javnosti , identifikuje postupke organizacije s interesom javnosti i sprovodi program akcije i komunikacije da bi se ostvarilo razumevanje i prihvatanje javnosti .

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Odnosi s javnošću dr Slobodan Janićijević
  • Školska godina: dr Slobodan Janićijević
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  ALFA UNIVERZITET - Fakultet za preduzetni menadžment  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari