Odlomak

1. UVOD

1.1. Naziv i sedište firme

Naziv preduzeća: Agencija za knjigovodstvene poslove „Vanja“
Adresa: Cara Lazara 2-5, Tržno-poslovni centar 3 sprat, Šid

1.2. Delatnost firme

Agencija „Vanja“ bavi se računovodstvenim, knjigovodstvenim, revizorskim poslovima i poreskim savetovanjem. Osnovna delatnost agencije je izrada završnih računa, odnosno godišnjih izveštaja zaključno sa 31. decembrom, koji se šalju u Agenciju za privredne registre (APR) do 28. februara tekuće godine za prethodnu.
Agencija broji šest zaposlenih (5+1), na čijem vrhu se nalazi vlasnik agencije koji je ujedno i direktor.
1.3. Definisanje problema

Najveći problem u upravljačkom informacionom sistemu agencije „Vanja“ , predstavljaju računari starije serije, izuzev glavnog računara-servera. Pored toga zaposleni moraju više da se informišu i edukuju u informacionom smislu, kako bi olakšali sebi posao. Ta edukacija podrazumeva elektronsko poslovanje sa klijentima, što omogućava siguran prenos podataka, elektronsko bankarstvo i slično. Klijenti svakodnevno u agenciju dostavljaju gomilu papira, dokumentacije koju je potrebno proknjižiti i uložiti na pravo mesto. Gomila papira i gomila registratora predstavljaju problem, kako u prostoru (gde to sve smestiti), tako i u kasnijem pronalaženju bitnih dokumenata. Bilo bi daleko lakše kada bi klijenti svoju dokumentaciju (ulazne, izlazne račune, kalkulacije) unašali u svoj softver, a mi u agenciji odmah videli te dokumente. Na taj način bi se smanjila dokumentacija i bila bi lakša pretraga dokumenata.
1.4. Cilj rada

Agencija „Vanja“ je osnovana 2000. godine sa namerom da u maloj sredini kao što je Šid, omogući nova radna mesta kao i mogućnost osposobljavanja kadrova za rad u preduzetništvu. Kao i svakoj drugoj organizaciji, tj. firmi, cilj je da se uz što manja ulaganja postigne što veći profit. Cilj ovog seminarskog rada je, da se uz pomoć poslovnih informacionih sistema omogući lakše poslovanje agencije „Vanja“, da se pronađu problemi koji utiču na rad ove organizacije i da se u što većoj meri smanji njihov uticaj, kako bi agencija kvalitetnije poslovala.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari