Odlomak

Svaka analiza počinje sa definicijom predmeta koji se analizira. Analiza tržišta pretpostavlja da je tržište koje se analizira definisano. Reč tržište se koristi na brojne načine u ekonomskoj teoriji, u poslovanju uopšte, i u marketingu posebno. Tržište se može definisati kao mesto gde se susreću kupac i prodavac, proizvodi ili usluge nude na prodaju i odvija trasfer vlasniŠtva. Tržiste se može definisati kao tražnja odredene grupe potencijalnih kupaca za proizvod ili uslugu. Termini tržište i tražnja se često koriste kao zamena, a mogu se koristiti i skupa kao tržišna tražnja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Ekonomija Prof.Slađa Mušikić
  • Školska godina: Prof.Slađa Mušikić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Blace,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari