Odlomak

2. Opis firme

2.1. Karakter i motiv preduzetnika

Ja, Grujović Marko kao autor ovog Biznis plana i osnivač buduće Agencije za organizovanje veselja „Marko“ sa sedištem u Novom Sadu, o sebi ističem sledeće podatke: Rođen sam 1991. godine u Prokuplju. Srednjoškolsko obrazovanje stekla sam u Novom Sadu,Saobracajna skola „Pinki“. Posle nekog vremena upisao sam Visoku Tehničku Skolu u Novom Sadu, odsek elektronsko poslovanje. Već duže vreme razmišljam o ovom poslovnom poduhvatu ali se do sada nisam upustio u koštac za realizovanjem pomenute ideje. Mislim da ovako nešto kao što je Agencija za organizovanje veselja neophodna i Novom Sadu i uopšte celom regionu. Tokom ovog perioda proučavao sam razvoj potreba Novog Sada i okruženja za tako interesantnom agencijom, u nameri da na sistematski način organizujem određeno poslovanje u toj oblasti, kao delatnost od koje će moja porodica živeti.

 

 

 

 

2.2. Raspoloživa materijalna osnova

U odabran biznis spreman sam da uključim odgovarajuća lična finansijska sredstva koja imam na računu u Intesa banci (dugogodišnja oročena štednja), u iznosu od 5.210 eura. Pored potrebnog ulaganja ukoliko bude potrebno, iznos od 2000 eura mogu pozajmiti od roditelja.

 

 

 

 

2.3. Rukovodeći tim

Rukovodeći (menadžment) tim, buduće agencije za organizovanje veselja „Marko“ će sačinjavati:
1. Grujović Marko – vlasnik i direktor firme
2. Ilić Zorica – stručni asistent

 

 

 

3. Analiza tržišta

3.1. Analiza okruženja

Analizirajući razne mogućnosti za nameravanu delatnost, u konsultacijama sa raznim ljudima, opredelio sam se za ovakav posao baš iz prostog razloga što tako nešto u Novom Sadu i uopšte u Novosadskoj Opstini ne postoji. A potrebe za takvom agencijom sigurno je da postoje. U razgovorima sa raznim ljudima čuo sam različita razmišljanja. Većina ljudi sa različitim platežnim sposobnostima je bilo oduševljeno idejom, a ono što me je najviše nateralo da moja delatnost bude baš ova je to što nisam dobio ni jedan nepovoljan odgovor, ni jedno negodovanje – već samo očito oduševljenje.
3.3. Analiza tržišta prodaje

Usluge moje agencije koristiće stanovništvo, što bi se reklo od sedam do sedamdeset sedam godina.Usluge agencije će koristiti i oni koji žele organizovati bilo kakav vid zabave poput, godišnjice firme, srebrne i zlatne svadbe (25 i 50 godina braka), proslave rođendana, proslave svih tipova pa čak i organizovanje manjih zabava, kućnih žurki i svega onog što se potencijalnim korisnicima učini da im agencija može pomoći.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari