Odlomak

UVOD
Brojanje saobraćaja sprovodi se radi prikupljanja podataka o intenzitetu i strukturi saobraćajnih tokova. Osnovni podatak je prosječni godišnji, dnevni saobraćaj (PGDS) i dobija se tako što se ukupan protok vozila za godinu dana na jednoj dionici puta podijeli sa brojem dana u godini.
U cestovnom saobraćaju Travnik glavnina putničkog i robnog saobraćaja se odvija cestom M5. Saobraćaj na ostalim putnim pravcima je znatno slabiji i  lokalnog značenja, ali je nužno naglasiti da je upravo tim pravcima moguće ostvariti najkraće cestovne veze između pojedinih gradova i regija.
Raskrsnica ”Kalibunar” je jedna od najvažnijih, najopterećenijih, pa čak i najvećih raskrsnica u saobraćajnoj mreži Travnika. Za tu raskrsnicu možemo reći da je prosta raskrsnica, jer se ukrštava pod pravim uglom. Pruža se u smjeru istok – zapad, a ulijevanja i izlijevanja su u smjeru sjever – jug

1.  OPIS POSTOJEĆEG STANJA NA RASKRSNICI ”KALIBUNAR”
Raskrsnica ”Kalibunar” je klasična četverokraka raskrsnica, nalazi se na putu M5 koja je i glavna ulica te raskrsnice. Na njoj se nalaze tri trake za kretanje vozila. Dvije trake za kretanje vozila ravno, tj. u pravcu Travnik – Turbe i Turbe – Travnik. U smjeru Travnik – Turbe  postoji traka za skretanje ulijevo (centar grada), a u smjeru Turbe – Travnik  postoji traka za skretanje ulijevo (selo Orašje, Lovrići, planina Vlašić).
U neposrednj blizini je benzinska pumpa ,,INA”. Također  postoje i drugi građevinski objekti koji su stacionirani u blizini raskrsnice (nekoliko stambenih objekata, ugostiteljski objeti, te vjerski objekat – džamija).

Na raskrsnici se također nalaze autobusna stajališta (ukupno 2). Regulisana je horizontalnom i vertikalnom signalizacijom (14 semafora, 14 saobraćajnih znakova), a ima ugrađen i kontrolor brzine. Kretanje pješaka magistralnom cestom M5 je regulisan podvožnjakom i pješačkim prelazima.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Saobraćaj

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari