Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio lab_jo 13. oktobar 2015. Prijavi dokument
1.UVOD U MARKETING
Marketing tradicionalno predstavlja zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču (korisniku, kupcu, klijentu).
Marketing se može predstaviti kroz proces od četiri koraka, koji počinje analizom i definisanjem „univerzuma“ potencijalnih korisnika ili kupaca. Posle prve faze marketinškog procesa sledi proces skretanje pažnje (en: Attention, Awareness) korisnika koji su spremni na kupovinu, iz „univerzuma“ ciljane populacije. U trećoj fazi sistemski se utiče na potencijalne korisnike da se zainteresuju i prihvate (želja – postojeće koncepte ili ponude, koje su kreirane na osnovu marketinških aktivnosti organizacije. Konačno, uspeh prethodne tri faze trebalo bi da dovede do prelaska potencijalnih kupaca u „prave“ kupce putem aktivnosti koje se sprovode da bi potencijalni korisnici obavili željenu akciju – kupovina, poziv, skidanje dokumenata, pretplata, članstvo, prodaja, itd.
Predstavljeni proces od četiri koraka (PIŽA -pažnja,interesovanje,želja,akcija ; en: AIDA – Attention, Interest, Desire, Action), koji se obično odnosi na početak marketinškog procesa za neki proizvod, uslugu, ili organizaciju. Većina aktuelnih marketinških procesa u organizacijama odnosi se na zadatak zadržavanja stalnih klijenata kroz aktivnosti kreiranja odnosa s klijentima, poboljšanje korisničkog servisa, bolje predstavljanje prednosti proizvoda i usluga, itd.
2. UVOD U ODNOSE SA JAVNOŠĆU
Ovom temom želimo da pokažemo koliko je izbor pravih ciljeva i zadataka odnosa sa javnošću veoma bitan u svakoj organizaciji. Ciljevi i zadaci zahtevaju dosta napora i teškoća pri njihovom izboru.
Odnosi s javnošću su umetnost i društvena znanost koja analizira trendove, predviđa njihove posledice, savetuje organizacijskim vođama i provodi planirane programe akcija sa svrhom da služe organizacijskom i javnom interesu.
Odnosi s javnošću usmeravaju promene mišljenja, stavova, odnosa, ciljeva, proizvoda, država, ustanova i pojedinaca bez obzira na to u kakvoj ulozi pojedinac nastupa i kakva su uzajamna očekivanja sa okolinom.
Postavljenje ciljeva je lakše i uspešno ostvariti uz podršku i razumevanje javnosti, nego kada je javnost suprostavljena ili ravnodušna. Odnosi s javnošću mogu se opisati sa nekoliko ključnih reči, a to su:
• ugled,
• percepcija,
• kredibilitet,
• poverenje,
• sloga i
• obostrano razumevanje zasnovano na istinitom i sveobuhvatnom obaveštavanju.
Ovo ukazuje na krajnje ciljeve odnosa sa javnošću.
U seminarskom radu detaljnije ćemo pojasniti sledeće stavke vezane za našu temu:
definisanje ciljeva odnosa sa javnošću,
moguće ciljeve i zadatke odnosa sa javnošću,
tipične PR ciljeve,
praćenje i procenjivanje efekata odnosa sa javnošću,
kontrolu i merenje efekata odnosa sa javnošću.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.