Odlomak

Kvalitet  je strateški cilj svakog preduzeća koje želi opstati i biti konkurentno kako na domaćem tako i na stranom tržištu. Upravljanje kvalitetom, sistemi kvalitete, alati za mjerenje kvalitete, standardi/norme kvalitete i mnogi drugi pristupi i metode pomažu u nastojanju preduzeća da posluje uspješno u svim aspektima i segmentima. Kako bi preduzeće postiglo konkurentsku prednost, ono mora prepoznati kvalitetu koja je zanimljiva potrošačima na ciljnom tržištu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 23 stranica
  • Politika međunarodne trgovine Dr.sc. Senija Nuhanović, vanr. profesor
  • Školska godina: Dr.sc. Senija Nuhanović, vanr. profesor
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Tuzla,  UNIVERZITET U TUZLI - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari