Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Katarina.m 26. oktobar 2013. Prijavi dokument
Uvod
Upravljanje kvalitetom je jedna odstrategija unapredjenja proizvodnog i uslužnogasortimana, kojom preduzećanastoje da ostvare konkurentsku prednost, da sediferenciraju uodnosu na konkurente i da ostvre lidersku poziciju na tržištu. Kako bise potrošači zadovoljili,kvalitet proizvoda ili usluge mora bitina prvom mestu, i zbog toga je upravljanjekvalitetom jakobitan segment poslovanja, a ovatema jako bitna iinteresantna. Put ka poslovnoj izvrsnosti idostizanje nivoa kvaliteta proizvoda i procesa, kojiće obezbediti zadovoljstvo svih korisnika, alii zaposlenih,može se razvijati u više smerova. Jedan od mogućih načina njegovog formiranjajeste integracija svih menadžment sistema u okviru kompanije. Potrebno je uspostavitiintegrisani menadžment sistem (IMS), koji podrazumeva integraciju svih parcijalnih sistema u jedan jedinstven i funkcionalan menadžment sistem.
Uvodjenje integrisanih sistema menadžmenta zahteva mnogobrojne promene u kompaniji.Integracija menadžment sistema je racionalan i prirodan put, koji formalno zadovoljava različitestandarde, a istovremeno podiže nivo sposobnosti organizacije i njeno približavanje ciljevimaizvrsnosti. Poboljšanje sveukupnihperformansi organizacije, ima za cilj ostvarivanje najvažnijegzadatka svakog poslovanjaopstanaka na tržištu.
Moderno tržište zahteva enormne napore s ciljem realizacije konkurentske prednosti.
Fundamentalni cilj savremenog poslovanja predstavlja postizanje poslovne izvrsnosti i dostizanjesvetske klase proizvoda i usluga. Ovo se može postići isključivo na bazi kontinualnog poboljšavanja kvaliteta poslovanja kompanije, koje je utemeljeno na povećanju produktivnostirada i znanja svake osobe zaposlene u preduzeću. Permanentno unapredjivanje produktivnostiznanja i rada jeste osnovni imperativ moderne ekonomije i svakako najznačajniji faktor ukonkurentskoj borbi preduzeća na savremenom tržištu. Poslovna politika svake domaćekompanije treba da obuhvati navedene pretpostavke. U ovom radu je dat pregled potrebnihčinilaca koji deluju na realizaciju i jačanje konkurentnosti domaćih preduzeća. Preduzeća kojanastoje da dugotrajno i uspešno napreduju i rade, moraju se ponašati globalno. Smatra se da sudva elementa opredeljujućeuticala na razvoj globalizacije poslovnih aktivnosti: tehnologija i homogenizacija ponašanja klijenata. Brzi tehnološki napredak stvorio je uslove da tehnologija postane raspoloţiva svima u svetu pod prihvatljivim uslovima.
S’ druge strane, brzo širenjetehnološkog progresa uticalo je na smanjivanje monopola nad znanjem, što je rezultovalomogućnošću ulaska svih koji su organizaciono i finansijski spremni u borbu za veoma zahtevnotržište.
Da bi kompanija realizovala tržišni uspeh potrebno je da poseduje konkurentsku prednostu vidu niţih troškova i diferencijacije proizvoda, uz strategiju dugotrajnog obezbedjivanja proizvoda i usluga visokog kvaliteta, uključujući permanentno inoviranje. Preduzeća moraju daulažu sve značajnije napore da bi zadovoljili zahteve, sve obrazovanijih i informisanijih klijenata(potrošača). U takvim uslovima kvalitet poslovanja predstavlja elementarni faktor konkurentnosti, koji se bazira na stalnom unapredjivanju produktivnosti rada i znanja.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.