Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 13. decembar 2016. Prijavi dokument
Potrošači su oni koji kupuju proizvode i usluge za sopstvenu upotrebu, upotrebu u domaćinstvu, ili kao poklon prijatelju .Termin potrošač se obično koristi da opiše dve različite vrste potrošača pojedinca koji je ujedno i krajnji potrošač, i organizaciju kao potrošače. Ove dve različite vrste potrošača čine različita dva tržišta.
Potrošač je ključna osnova marketinga. Za definisanje dobrih marketing planova, od izuzetne važnosti je istraživanje potrošača, njihovih karakteristika i potreba, životnih stilova i procesa odlučivanja o kupovini i na osnovu toga, donošenje odgovarajućih odluka o marketing miksu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.