Odlomak

Potrošači su oni koji kupuju proizvode i usluge za sopstvenu upotrebu, upotrebu u domaćinstvu, ili kao poklon prijatelju .Termin potrošač se obično koristi da opiše dve različite vrste potrošača pojedinca koji je ujedno i krajnji potrošač, i organizaciju kao potrošače. Ove dve različite vrste potrošača čine različita dva tržišta.

Potrošač je ključna osnova marketinga. Za definisanje dobrih marketing planova, od izuzetne važnosti je istraživanje potrošača, njihovih karakteristika i potreba, životnih stilova i procesa odlučivanja o kupovini i na osnovu toga, donošenje odgovarajućih odluka o marketing miksu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 25 stranica
  • Marketing informacioni sistemi Prof.Mira Avramović
  • Školska godina: Prof.Mira Avramović
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Leskovac,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Leskovcu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari