E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 13. mart 2017. Prijavi dokument
ITSM se javio kao posledica razvoja tehnologije koja je realizovala uslugu. Krajem osamdesetih godina prošlog veka polje upravljanja uslugama počelo se naglo razvijati, a taj nagli razvoj bio je popraćen i zavisnošću poslovanja od upravljanja uslugama. Počelo se pojavljivati sve više kompanija koje su koristile IT u isporuci svojih usluga klijentima. U isto to vreme Vlada Velike Britanije prepoznala je važnost pronalaska efikasnog upravljanja uslugama.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.