Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 11. oktobar 2021. Prijavi dokument
Ponašanje potrošača uzrokovano je stimulansima i motivacijom koji su proizvod delovanja
brojnih faktora. Eksterni faktori deluju iz okruženja na potrošača, dok se interni
faktori odnose na mentalno (psihičko) stanje i karakteristike ličnosti potrošača. Ovi
uticaji, odnosno faktori deluju u svojoj interakcijskoj međuzavisnosti na osnovu principa
recipročnog determinizma, pa je teško utvrditi koji više ili manje opredeljuje ponašanje
potrošača u konkretnoj marketing situaciji.
Psiholog K. Levit razvio je najopštiju formulu sa ciljem da objasni ponašanje potrošača:
B = f (P < E)
Ponašanje (B) je determinisano ili je funkcija interakcije ličnih uticaja(P) i
stimulansa koji na potrošača deluju iz okruženja (E). Suština je u tome da
intrapersonalne karakteristike potrošača (npr. stavovi, mišljenja i dr.) čine
intervenišuće promenljive koje «prevode» spoljne stimulanse (npr. kultura, ekonomski
uslovi i dr.), preko procesa motivacije u konkretno ponašanje potrošača.
Potrošač, koji se prema intrapersonalnim karakteristikama razlikuje od drugih
potrošača, i koji, pod uticajem stimulansa iz okružanja, reaguje na sebi svojstven način u
procesu kupovine proizvoda i usluga.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.