Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 11. oktobar 2019. Prijavi dokument
Nacionalno brendiranje je veoma važno za položaj jedne nacije u svetu. Ljudi uopšteno malo znaju o pojedinim nacijama, a ono malo što i znaju formirano je na osnovu stavova koji su nastali na mitovima, glasinama, anegdotama ili pak na poznatim ličnostima, sportistima, glumcima, piscima tih zemalja.
Brend zamlje je izuzetno važan pojam u savremenom svetu. Kao posledica globalizacije, zemlje bivaju primorene da se međusobno nadmeću za pažnju, poštovanje i poverenje investitora, turista, potoršača, donatora, medija i vlade. Upravo je snažan, pozitivan brend zemlje od suštinskog značaja za formiranje konkurentske prednosti i u krajnjoj liniji ekonomskog blagostanja.
Preduzeće “JAFFA” iz Crvenke posluje već dugi niz godina i zahvaljujući svojim inovativnim i visokokvalitetnim proizvodima izgradili su tradiciju i prepoznatljivo ime širom sveta. Poslednjih godina kompanija je napravila ekspanziju kako u delu proizvodne linije tako i u delu profita i tržišnog učešća koje je ovo preduzeće ostvarilo na svetskom tržištu. Na osnovu ovih informacija odlučili smo da ovaj rad posvetimo upravo fabrici slatkiša “JAFFA”.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.