Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio greendaygirl 26. septembar 2012. Prijavi dokument
UVOD
Marketing je poslovna disciplina orijentisana ka praksi, i od posebnog je značaja za poslovanje organizacija u tržišnoj privredi. Značaj marketinga naročito dolazi do izražaja u savremenim uslovima globalizacije tržišta i jake konkurencije u svim aspektima poslovanja. Cilj je da objasni osnovne postavke marketinga, istrumente na kojima počiva, kao i način primene tih instrumenata, i uopšte načine da se marketing primeni u poslovanju, ali i generalno u raznim oblastima ljudskog života i rada. Širina i karakter marketinga i način njegove upotrebe u fokusu su izučavanja. Naravno polazna i završna tačka u posmatranju jesu potrošači, ka kojima je svaka poslovna aktivnost i okrenuta.
Promocija je proces komuniciranja između preduzeća i okoline (potrošača) sa ciljem da se stvori pozitivan stav o proizvodima i uslugama koji vodi ka njihovom favorizovanju u procesu kupovine na tržištu. Komunikacije mogu biti masovne i pojedinačne, lične i bezlične, prema tome koja je promotivna aktivnost (ili nekoliko njih) uključena u proces komuniciranja s određenim primaocem poruke. Promociju kao istrument marketinga , definisali smo kao skup specifičnih oblika komuniciranja. Promocija se u stvari sastoji od nekoliko različitih grupa aktivnosti, a svima je zajedničko to što im je osnovni sadržaj komunikacija. Sve ove promocione aktivnosti , posmatrane zajednički u upravljačkim kordinatama, nazivamo promocioni miks. U promocioni miks spadaju:
U ovom radu će mo obratiti pažnju na ličnu prodaju kao jedan od delova promocionog miksa. U kraćim crtama obradićemo sve segmente koji je čine i potrebno ih je sastaviti u celinu da bi lična prodaja bila uspešna i izvršila svoj zadatak. Na kraju rada daćemo rezime i naše viđenje ovog dela marketinške aktivnosti kao zaključak.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.