Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 08. januar 2018. Prijavi dokument
Marketing predstavlja organizacionu funkciju i set procesa kreiranja, komuniciranja i isporuke vrednosti potrošačima, kao i upravljanje odnosima sa kupcima, na način da se ostvare koristi za organizaciju i njene stejkholdere. Pojednostavljeno rečeno, marketing podrazumeva zadovoljenje potreba uz istovremeno ostvarivanje profita.
Marketing je direktno povezan za procesom razmene. Budući da se proces razmene odvija na tržištu, neophodno je razlikovati dva osnovna tipa tržišnih učesnika:
• marketare, odnosno osobe koje očekuju određeni odgovor od druge strane u procesu razmene,
• potencijalne kupce, koji daju određene odgovore marketarima, pri čemu kupci ne moraju istovremeno da budi i potrošači.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.