Odlomak

Internet je medij koji je uveo temeljne promene na području komunikacija, zabave i trgovine. Preduzeća ga koriste za komunikaciju sa dobavljačima, saradnicima i klijentima. Ona preko interneta prodaju, naručuju, primaju narudžbine i takmiče se za proizvode. Ljudi svakodnevno koriste internet za razmenjivanje poruka elektronske pošte sa članovima porodice, prijateljima, za razne transakcije, rezervacije putovanja, kupovanje i istraživanje.
Razvojem interneta razvila se i prodaja i trgovina putem tog medija, sa najvećom stopom rasta i razvoja u poređenju sa bilo kojim drugim medijem. Na internetu više nego na bilo kom drugom tržištu, kupac je u središtu jer može da se veoma brzo i lako informiše o željenom proizvodu. Internet se koristi u prodaji i to kao medij direktnog marketinga. Pomoću interneta je stvoreno virtuelno i globalno tržište oslobođeno granica, vremena i prostora. Doprineo je i promeni forme marketinga, od tradicionalnog (masovnog) sa „prosečnim potrošačem“ i njemu prilagođenim instrumentima marketinga u marketing miks, u pravcu individualnog, prilagođenog, ciljnog marketinga. Nova forma marketinga usmerena je na individualnog internet potrošača putem neposredne interakcije. Umesto masovnog marketinga na internetu nastaje marketing mase individua, a oglašavanje se transformiše u izbor informacija.
Akcenat će se staviti na Facebook i kreiranje online kompanije. Facebook profil je način da kompaniju učinite pristupačnijom svojim potencijalnim klijentima i igra veliku ulogu kao „prečica“ do samih web stranica.
Internet je u poslednjih 10 godina pokazao ogroman rast u broju korisnika, i za kratko vreme na nekim razvijenijim tržištima uspeo da bude medij sa procentualno najviše utrošenog novca na oglašavanje. U vreme recesije je došlo do drugačije raspodele sredstava za oglašavanje – očekuju se brzi i merljivi rezultati, jeftinija ulaganja, i mogućnost uskog targetiranja grupa korisnika, sve ono što Internet kao medij može da pruži.
Korisnici društvenih mreža konstantno komuniciraju o proizvodima i uslugama razlicitih kompanija, i upravo u tome se ogleda njihova prednost. Jedna od najboljih mogućnosti koje društvene mreže pružaju je u ostvarivanju real-time interakcije sa zainteresovanim stranama. Tako se sajtovi za druženje pretvaraju u takozvani korisnicki servis odredene vrste, mesto gde se korisnici mogu dalje raspitati, uložiti reklamaciju ili dobiti uživo podršku od određene organizacije.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari