Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Daca.xo 21. januar 2019. Prijavi dokument
Internet je medij koji je uveo temeljne promene na području komunikacija, zabave i trgovine. Preduzeća ga koriste za komunikaciju sa dobavljačima, saradnicima i klijentima. Ona preko interneta prodaju, naručuju, primaju narudžbine i takmiče se za proizvode. Ljudi svakodnevno koriste internet za razmenjivanje poruka elektronske pošte sa članovima porodice, prijateljima, za razne transakcije, rezervacije putovanja, kupovanje i istraživanje.
Razvojem interneta razvila se i prodaja i trgovina putem tog medija, sa najvećom stopom rasta i razvoja u poređenju sa bilo kojim drugim medijem. Na internetu više nego na bilo kom drugom tržištu, kupac je u središtu jer može da se veoma brzo i lako informiše o željenom proizvodu. Internet se koristi u prodaji i to kao medij direktnog marketinga. Pomoću interneta je stvoreno virtuelno i globalno tržište oslobođeno granica, vremena i prostora. Doprineo je i promeni forme marketinga, od tradicionalnog (masovnog) sa „prosečnim potrošačem“ i njemu prilagođenim instrumentima marketinga u marketing miks, u pravcu individualnog, prilagođenog, ciljnog marketinga. Nova forma marketinga usmerena je na individualnog internet potrošača putem neposredne interakcije. Umesto masovnog marketinga na internetu nastaje marketing mase individua, a oglašavanje se transformiše u izbor informacija.
Akcenat će se staviti na Facebook i kreiranje online kompanije. Facebook profil je način da kompaniju učinite pristupačnijom svojim potencijalnim klijentima i igra veliku ulogu kao „prečica“ do samih web stranica.
Internet je u poslednjih 10 godina pokazao ogroman rast u broju korisnika, i za kratko vreme na nekim razvijenijim tržištima uspeo da bude medij sa procentualno najviše utrošenog novca na oglašavanje. U vreme recesije je došlo do drugačije raspodele sredstava za oglašavanje – očekuju se brzi i merljivi rezultati, jeftinija ulaganja, i mogućnost uskog targetiranja grupa korisnika, sve ono što Internet kao medij može da pruži.
Korisnici društvenih mreža konstantno komuniciraju o proizvodima i uslugama razlicitih kompanija, i upravo u tome se ogleda njihova prednost. Jedna od najboljih mogućnosti koje društvene mreže pružaju je u ostvarivanju real-time interakcije sa zainteresovanim stranama. Tako se sajtovi za druženje pretvaraju u takozvani korisnicki servis odredene vrste, mesto gde se korisnici mogu dalje raspitati, uložiti reklamaciju ili dobiti uživo podršku od određene organizacije.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.