Umijeće menadžera u radu sa ljudima
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio studenti.rs 26. april 2018. Prijavi dokument
Dr Džozef Juran (Joseph Juran) je svojim konsultantskim radom pomogao razvoj misli o kvalitetu u Japanu pedesetih godina 20-og veka. Menadžeri koji su učili od Jurana često su ga nazivali ocem kvaliteta, guruom kvaliteta, i kao čovek koji je Japance naučio da razmišljaju u pravcu kvaliteta. Možda je njegov najveći doprinos čovečanstvu bio taj što je dao odredjene smernice za definisanje onoga što se zove – Upravljanje Totalnim Kvalitetom. Juranovi koncepti, “Unutrašnji korisnik”, “Troškovi kvaliteta”, “Spirala kvaliteta” , “Trilogija kvaliteta” i “Skokoviti napredak” značajan su doprinos misli o kvalitetu. Juran je tvrdio da je kvalitet sam po sebi povezan sa zadovoljstvom i nezadovoljstvom odredjenim proizvodom. Zadovoljstvo se odnosi na superiorne karakteristike, dok nezadovoljstvo predstavlja odgovor na defekte i nesavršenosti. Spoljna dimenzija proizvoda odnosi se na zadovoljenje zahteva korisnika, dok se unutrašnja odnosi na ispravnu izradu proizvoda ili pružanje usluge. Juran kaže da kvalitet počinje sa korisnikom.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio anitatorbica 11. februar 2025.
Objavio boob1703 11. februar 2025.
Objavio MilicaD12 12. februar 2025.
Objavio boob1703 12. februar 2025.
Objavio boob1703 12. februar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.