Odlomak

Razvoj uslužne ekonomije značajno se odrazio na promene u poslovnom pristupu uslužnih institucija, ali najuspešnije uslužne institucije su one koje su prve počele sa primenom koncepta marketinga usluga u svom poslovanju.
Uslužna ekonomija je prepoznatljiva po odnosima koji se uspostavljaju između proizvođača i potrošača, za razliku od industrijske u kojoj dominira orijentacija na proizvodnju proizvoda i ostvarivanje rezultata po tom osnovu. U industrijskoj ekonomiji standard potrošača se meri količinom proizvoda koji su njima dostupni, dok se u uslužnoj ekonomiji naglasak stavlja na kvalitet i standard života, odnosno na promene u stanju ličnosti ili stvari.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Menadžment usluga Dr. Nikola Lazarević
  • Školska godina: Dr. Nikola Lazarević
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Blace,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari