Metode i modeli poslovnog odlučivanja
1. Tri pravca u poslovnom odlučivanju su:
• Prvi pristup – naziva se racionalno ili naučno odlučivanje i u svim fazama procesa odlučivanja je pogodan za korištenje kvantitativnih metoda,
• Drugi pristup – odlučivanje na osnovu razlučivanja korištenjem stečenih znanja, iskustava i vještina,
• Treći pristup – baziran je na intuiciji odnosno na tome da se u postupku odlučivanja ne mogu naći racionalni razlozi izbora jedne od alternativa.
2. Kao rezultat procesa odlučivanja pojavljuje se: odluka.
3. Odluka je: izbor između više alternativnih pravaca djelovanja orjentisanih ka ostvarenju definisanog cilja odnosno odluka predstavlja izbor jedne ili više mogućnosti ili alternativa.
4. Pojam kvantitativnih metoda u odlučivanju?
Kvantitativne metode u odlučivanju su skup matematičkih postupaka za rješavanje modela odlučivanja sa numeričkim određenjem jedne ili više optimalnih alternativa. Još se koristi i naziv operaciona istraživanja.
5. Problemi poslovnog odlučivanja moraju biti klasifikovani kroz:
• Kriterij i cilj,
• Alternativne metode ili procese i
• Ograničavajuće uslove.
Više u Ekonomija
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Akcionarsko društvo – Pojam, karakteristike, način donošenja
- Ekonomija
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Ortačko društvo
- Privredno pravo
- 11 stranica
Više u Skripte
Virtuelna komunikacija i kultura
- Komunikacija i kultura
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 6 stranica
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Didaktika
- Didaktika
- Univerzitet 'Bijeljina' · Bijeljina
- 18 stranica