Odlomak

1.    Tri pravca u poslovnom odlučivanju su:

•    Prvi pristup – naziva se racionalno ili naučno odlučivanje i u svim fazama procesa odlučivanja je pogodan za korištenje kvantitativnih metoda,
•    Drugi pristup – odlučivanje na osnovu razlučivanja korištenjem stečenih znanja, iskustava i vještina,
•    Treći pristup – baziran je na intuiciji odnosno na tome da se u postupku odlučivanja ne mogu naći racionalni razlozi izbora jedne od alternativa.

 
2.    Kao rezultat procesa odlučivanja pojavljuje se: odluka.

 
3.    Odluka je: izbor između više alternativnih pravaca djelovanja orjentisanih ka ostvarenju definisanog cilja odnosno odluka predstavlja izbor jedne ili više mogućnosti ili alternativa.

 
4.    Pojam kvantitativnih metoda u odlučivanju?
Kvantitativne metode u odlučivanju su skup matematičkih postupaka za rješavanje modela odlučivanja sa numeričkim određenjem jedne ili više optimalnih alternativa. Još se koristi i naziv operaciona istraživanja.

 
5.    Problemi poslovnog odlučivanja moraju biti klasifikovani kroz:

•    Kriterij i cilj,
•    Alternativne metode ili procese i
•    Ograničavajuće uslove.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari