Zaštita informacionih sistema
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pravo
Objavio studenti.rs 26. jul 2017. Prijavi dokument
Na modele ponašanja potrošača utiče niz veoma složenih faktora. Većina marketing istraživanja i operativnih aktivnosti moraju se bazirati na analizi potrošača, pa je prikupljanje informacija o njima glavni zadatak marketinga u preduzeću. Drugim rečima, potrošači su glavni element tržišta prema kome su usmereni napori celog preduzeća. Oni su polazna osnova za sve marketing ciljeve, strategije, planove i akcije.
Iz tog razloga, neophodno je proučiti proces formiranja potreba, želja, stavova, motiva, sticanja iskustava kod potrošača, kao i faktore okruženja, kao što su društvene grupe, slojevi, socijalna mobilnost,…
Predmet analize u ovom seminarskom radu su modeli ponašanja potrošača pri kupovini. Svrha izrade ovog rada je da se detaljno analiziraju svi modeli ponašanja potrošača pri kupovini. Prilikom izrade seminarskog rada korišćene su kako opšte tako i posebne metode i tehnike istraživanja a najviše metoda analize sadržaja teksta, komparativna metoda kao i statistička metoda. Problem istraživanja „Modeli ponašanja potrošača“ detaljno je obrađen zahvaljujući širokoj domaćoj i inostranoj litereaturi vezanoj za zadatu temu.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.