Odlomak

Predmet I cilj istraživanja

Predmet istraživanja u ovom radu je analiza efikasnosti prodaje min.vode na veliko u firmi “Knaz Miloš”.Cilj istraživanja je da se podigne stepen efikasnosti prodaje vode u skladu sa zahtevima kupaca na tržištu.
Metod istraživanja  je usklađen sa afirmacijom povremene primene određene determinisane matamatičke procedure.Reč je o upotrebi određenih matematičkih nizova I redova,koji imaju veliku primenu u tržišno razvijenim zemljama.

 

 
Postavka problemu(pristup)

Generalni menadžer firme”Knjaz Miloš”,na kolegijumu ,na kome su prisustvovali komercijalni direktor,finansijski direktor,direktor sektora za internu reviziju je upoznao prisutne rukovodioce da je dobio mnoštvo zahteva od strane kupaca.Analizirajuci njihove zahteve I sugestije,generalni menadžer je istakao ono sto je zajedničko I ono što je najvažnije za obe grupe kupaca.
Zahteve kupaca generalni menadžer je podelio u vise podgrupa:

 

 
Zahtevi I grupe kupaca(prema umerenoj tražnji)

Ovaj zahtev se odnosi na molbu da firma “Knjaz Miloš”u skladu sa svojom prosečnom januarskom prodajom dostavi u što kraćem roku u skladu sa umerenim potrebama ove grupe kupaca podatak o mogućoj mesečnoj prodaji,za mesec decembar tekuće godine.Prema dosadašnjem praktičnom iskustvu prema ovoj grupi kupaca planirana januarska prodaja vode “Knjaz Miloš”iznosi 30 t.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Matematika

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari