Odlomak

Poslednjih godina, ako ne već i više od pune decenije,definicija poslovnog uspeha se polako, ali postepeno menja, odnosno proširuje sa koliko novca jedno preduzeće zarađuje, na koji način preduzeće zarađuje taj novac. U današnjoj poslovnoj praksi, preduzeća se susreću sa sve širim spektrom zahteva i interesa svojih interesnih i zainteresovanih strana (stakeholders and interested parties)- pojedinaca i grupa koji imaju interes u poslovanju preduzeća. Među njih ubrajamo zaposlene, dobavljače, korisnike, vlasnike, užu i širu društvenu zajednicu u kojoj preduzeće posluje, državu sa svojim relevantnim organima itd. Kako opšta društvena svest raste, tako se i svest o poslovanju značajno povećava, a kao posledica toga nastaje i javlja se sve više interesnih i zainteresovanih strana, uz sve veću želju da, što je neposrednije moguće, utiču na poslovanje preduzeća.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Etika

Više u Maturski Radovi

Više u Skripte

Komentari