Odlomak

Oglašavanje na Internetu predstavlja skup strategija i tehnika koje koriste Internet kao kanal poslovne komunikacije za podršku ostvarivanja generalnih marketinških ciljeva organizacije ili preduzeća.
Reklamiranje na Internetu koristi principe koji nudi direktni marketing oslonjen na rast i razvoj telekomunikacija i informatičku tehnologiju.
Internet oglašavanje i reklamiranje su zapravo interaktivni direktni marketing. Ova vrsta marketinga obuhvata kako kreativni, tako i tehnički aspekt Interneta, uključujući dizajn, razvoj, reklame i marketing u konvencijalnom smislu reči.
Reklamiranje na Internetu je postao najznačajniji vid reklamiranja.
Od Google Adwords do reklamiranja na Facebook-u ima za cilj predstavljanje firme uz minimum uloženih sredstava, ali uz najviše efekata. Online oglašavanje pruža mnogo prednosti u odnosu na ostala oglašavanja. Niski troškovi elektronske komunikacije smanjuju troškove prikazivanja online reklama u poređenju sa oglasima van mreže. Oglašavanje na mreži nudi bolju povratnost nego u drugim medijima. Online oglašivači mogu prikupiti podatke o efikasnosti svojih oglasa, kao što su veličina potencijalne publike ili odgovori publike, kako je posetilac postigao svoj oglas, da li je oglas rezultirao prodajom i da li je oglas zapravo stavljen pred posetioca. Oglašivači imaju širok spektar načina prezentacije svojih promotivnih poruka, uključujući i mogućnost prenosa slike, videa, zvuka i veza. Za razliku od mnogih oglasa, online oglasi takođe mogu biti interaktivni. Izdavači oglasa mogu oglašivačima ponuditi mogućnost da kreiraju prilagođene i uske segmente tržišta za ciljano oglašavanje. Online oglašavanje može da koristi geografsko ciljanje da bi se prikazali relevantni oglasi korisnicima. Oglašivači mogu prilagođavati svaki pojedinačni oglas određenom korisniku na osnovu predhodnih preferencija korisnika.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari