Odlomak

Integracija dece sa posebnim potrebama u redovne predškolske ustanove, vrtiće, predstavlja tendenciju u savremenim, demokratskim društvima. Kroz višegodišnja istraživanja defektologa i pedagoga, došlo se do saznanja da dobro pripremljena deca sa posebnim potrebama mogu da se vaspitavaju i obrazuju u redovnim vrtićima i školama. Polazeći od toga da sva deca imaju iste potrebe, ali ih zadovoljavaju na poseban način, ustanovljen je princip poštovanja različitosti. Deca najbolje uče jedni od drugih u zajednicama u kojima im je pružena prilika da dožive normalna životna iskustva. Ona napreduju u okruženjima u kojima se njihove potrebe uvažavaju i zadovoljavaju na individualizovan način.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Akciona istraživanja Mentor:Prof. dr Jelena Stamatović
  • Školska godina: Mentor:Prof. dr Jelena Stamatović
  • Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Užice,  UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Učiteljski fakultet u Užicu  

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari