Odlomak

Globalizacija je donela mnoge izazove ali i razne mogućnosti za automobilske kompanije. Uspostavljanjem integrisanog sistema upravljanja, kompanije mogu upravljati složenim globalnim poslovanjem i iskoristiti razne mogućnosti tamo gde to ima smisla za njihovo poslovanje. U vremenima ekonomske krize, svaka organizacija čini sve da efikasno upravlja svojim unutrašnjim i spoljnim procesima. Na kraju, to dovodi do ispostavljanja njihovih specifičnih zahteva dobavljačima. Danas nije dovoljno samo izgraditi sistem upravljanja kvalitetom prema standardu ISO 9001: 2008, čak nije ni dovoljno zadovoljiti zahteve ISO/TS 16 949: 2009, standarda koji je razvijen specijalno za automobilsku proizvodnju. U današnje vreme važno je ispuniti specifične zahteve svakog kupca (Šurinova, 2011; 2013). Savremene kompanije moraju svoje proizvode precizno prilagoditi potrebama kupaca, pa su stoga parametri proizvedenih proizvoda prilagođeni individualnim zahtevima kupaca. Različiti kupci određuju svoje specifične zahteve na osnovu svoje posebne tržišne strategije kako bi zadovoljili sopstvene potrebe (Saniuk i sar., 2013). Posebni zahtevi kupaca često su zasnivani na uputstvima američkih standarda upravljanja kvalitetom QS 9000 ili evropskih standarda za upravljanje kvalitetom VDA. Globalizacija donosi najbolje unapređenje alata i metoda za poboljšanje upravljanja kvalitetom u različitim kompanijama i zemljama u svetu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari