E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 10. decembar 2020. Prijavi dokument
Globalizacija je donela mnoge izazove ali i razne mogućnosti za automobilske kompanije. Uspostavljanjem integrisanog sistema upravljanja, kompanije mogu upravljati složenim globalnim poslovanjem i iskoristiti razne mogućnosti tamo gde to ima smisla za njihovo poslovanje. U vremenima ekonomske krize, svaka organizacija čini sve da efikasno upravlja svojim unutrašnjim i spoljnim procesima. Na kraju, to dovodi do ispostavljanja njihovih specifičnih zahteva dobavljačima. Danas nije dovoljno samo izgraditi sistem upravljanja kvalitetom prema standardu ISO 9001: 2008, čak nije ni dovoljno zadovoljiti zahteve ISO/TS 16 949: 2009, standarda koji je razvijen specijalno za automobilsku proizvodnju. U današnje vreme važno je ispuniti specifične zahteve svakog kupca (Šurinova, 2011; 2013). Savremene kompanije moraju svoje proizvode precizno prilagoditi potrebama kupaca, pa su stoga parametri proizvedenih proizvoda prilagođeni individualnim zahtevima kupaca. Različiti kupci određuju svoje specifične zahteve na osnovu svoje posebne tržišne strategije kako bi zadovoljili sopstvene potrebe (Saniuk i sar., 2013). Posebni zahtevi kupaca često su zasnivani na uputstvima američkih standarda upravljanja kvalitetom QS 9000 ili evropskih standarda za upravljanje kvalitetom VDA. Globalizacija donosi najbolje unapređenje alata i metoda za poboljšanje upravljanja kvalitetom u različitim kompanijama i zemljama u svetu.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.