Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 11. novembar 2019. Prijavi dokument
Osnova SVAKOG RAZVOJA PROIZVODA JE PRE SVEGA IDEJA osnovna zamisao o ponudi proizvoda ili usluga u skladu sa potrebama kupaca radi stvaranja dobiti.
Od 100 ideja za razvoj proizvoda tek 3 do 10 % ih uspeva na tržištu, 2/3 novih proizvoda doživi neuspeh u prve dve godine.
Upravljanje procesom razvoja proizvoda podrazumeva mnoštvo kreativnih aktivnosti koje se sprovode tokom osam posebnih faza. Svaka se faza sastavno planira I sprovodi. Pre sledeće faze vrši se procena ideja, skica, koncepcije, prototipova.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.