Načini finansiranja budžetskog deficita
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 04. septembar 2018. Prijavi dokument
Jedan od novih trendova u marketing filozofiji predstavlja uspostavljanjedugoročnih odnosa sa potrošačima. Klasično upravljanje zadovoljstvom kupaca više nije dovoljno da garantuje poslovni uspeh.Odnosi sa kupcima su postali izuzetno kompleksni i da bi se njima upravljalo neophodno je njihovo merenje.Da bi pobedile konkurenciju na tržištu, kompanije moraju stvoriti jake predstavnike svojih usluga koji su izuzetno verni I svojim pozitivnim stavom i entuzijazmom privlače nove kupce. Međutim, do preporuke koje usmeno prenose kupci nije jednostavno doći.
Intenzivne promene, koje se događaju u okruženju (inhternacionalizacija poslovanja, globalizacija, globalna konkurencija, razvoj multimedijalne komunikacije, strategije alijanse, TQM, konzumerizam i dr.), uslovile su nove strategijske pristupe u razvoju marketing odnosa sa potrošačima tzv. Relationship marketing (RM).
RM prati životni ciklus potrošača (korisnika usluga), omogućava stvaranje čvrsteveze između potrošača i preduzeća, i predstavlja najvažniji segment (podsistem), odnosno srce koncepta CSM – Customer Satisfaction Management (upravljanje zadovoljstvom potrošača).
Širom sveta danas postoji trend prema marketingu lojalnosti.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.