Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 04. septembar 2018. Prijavi dokument
Jedan od novih trendova u marketing filozofiji predstavlja uspostavljanjedugoročnih odnosa sa potrošačima. Klasično upravljanje zadovoljstvom kupaca više nije dovoljno da garantuje poslovni uspeh.Odnosi sa kupcima su postali izuzetno kompleksni i da bi se njima upravljalo neophodno je njihovo merenje.Da bi pobedile konkurenciju na tržištu, kompanije moraju stvoriti jake predstavnike svojih usluga koji su izuzetno verni I svojim pozitivnim stavom i entuzijazmom privlače nove kupce. Međutim, do preporuke koje usmeno prenose kupci nije jednostavno doći.
Intenzivne promene, koje se događaju u okruženju (inhternacionalizacija poslovanja, globalizacija, globalna konkurencija, razvoj multimedijalne komunikacije, strategije alijanse, TQM, konzumerizam i dr.), uslovile su nove strategijske pristupe u razvoju marketing odnosa sa potrošačima tzv. Relationship marketing (RM).
RM prati životni ciklus potrošača (korisnika usluga), omogućava stvaranje čvrsteveze između potrošača i preduzeća, i predstavlja najvažniji segment (podsistem), odnosno srce koncepta CSM – Customer Satisfaction Management (upravljanje zadovoljstvom potrošača).
Širom sveta danas postoji trend prema marketingu lojalnosti.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.