Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio sonia86sonia 09. decembar 2013. Prijavi dokument
Rezime.
U referatu su izloženi ključni savremeni koncepti marketing menadžmenta: Vrednost (vrednost koju organizacija isporučuje potrošaču i vrednost potrošača za organizaciju) i povezani koncepti koji se odnose na zadovoljstvo (satisfakciju)potrošača, lojanost potrošača, upravljanje totalnim kvalitetom (TQM – Total Qualitiy Management); Relacioni marketing (RM – Relationship Marketing); CRM (Customer Relationship Management); Holistički marketing; Etika marketinga. U radu je takođe ukazano na ključne tržišne promene u prvoj deciniji novog milenijuma i njihove implikacije na poslovnu filozofiju, koncepte, principe i tehnike marketinga iz ugla donošenja strateških marketinških odluka. U tom kontekstu opisana je evoloucionarna uloga informaciono-komunikacionih tehnologija i posebno Interneta u obavljanju izvršnih i kreativnih aktivnosti marketinga.
UVOD
Poslednjih decenija prošlog i početkom ovog veka došlo je do dramatičnih promena u relevantnom (mikro i kakro – lokalnom, nacionalnom i međunarodnom) tržišnom okruženju
organizacija (preduzeća/kompanija/korporacija/uslužnih organizacija), koje su nametnule potrebu za preispitivanjem postojeće poslovne prakse, upravljačke filozofije poslovanja, koncepata, principa i tehnika upravljanja marketingom.
Uspešne organizacije su, na primer, prihvatile maksimu »da treba da zadrže bazične aktivnosti koje čine njihovu osnovnu delatnost (core business), dok pojedine (sporedne) aktivnosti, koje drugi pojedinci/organizacije mogu obavljati bolje i jeftinije, treba nabavljati spolja (outsourcing)«. Uspešne organizacije su takođe shvatile vrednu poruku Dejvida Pakarda (David Packard) iz kompanije Hewlett-Packard koji je jednom priliko rekao da je »marketing suviše značajan da bi bio prepušten organizacionoj jedinici (sektoru/službi/odeljenju) za marketing«. Sledstveno tome, ove organizacije su prihvatile postavku da za »kreiranje, komuniciranje i isporučivanje vrednosti za potrošače« nisu odgovorni samo zaposleni u organizacionoj jedinici za marketing, već i svi drugi zaposleni (u organizacionim jedinicama za proizvodnju, istraživanje i razvoj /R&D – Research and Development/, računovodstvo, finansije, HR /Human Resource/, IT /Information Technologies) i dr.), a posebno oni zaposleni iz drugih orgnaizacionih jedinica koji su intenzivnije u »dodiru« s kupcima /potrošačima /klijentima/korisnicima usluga. Umesto organizovanja po proizvodima i/ili prodajnim teritorijama, uspešne organizacije su se (re)organizovale prema tržišnim segmentima.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.