Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 14. decembar 2020. Prijavi dokument
Cilj ovog rada je pojašnjenje pojma sponzorstva koje se razvilo iz kontakta i komunikacije od skromnih početaka. To je nekada bilo malo više od mogućnosti za oglašavanje i korporativnu gostoljubivost. Od 1970. godine postoji bolji način za postizanje brojnih marketing korporativnih komunikacija. Naime, sponzorstvo se sada koristi za pogon u prodaji, kao i za razvoj povoljnih udruženja brenda i korporativne svesti ka razvijanju internih i komunikacionih odnosa.
Sponzorstvo i njegovi ciljevi ostvaruju se putem identifikacije procesa sponzorstva, informacija koje se redukuju i načina na koji je dobijena informacija nastala, kako bi se mogla kvalitetno oceniti.
Osnovni razlog favorizovanja sponzorstva leži u šansi da se preko njega brzo i kvalitetno može dostići željeni nivo imidža sponzora ili njegovog proizvoda.
Postoje tri ključna faktora za sponzore u izradi uspeha sponzorstva:
1. neophodnost da iskoristi pravo na događaj;
2. sponzorstvo svojom ulogom treba da teži ka integrisanim marketing komunikacijama;
3. potrebe sponzorstva su cilj poboljšanja budućih performansi;
Namera je da se prati linija sponzorstva sa fokusom na strateški pristup razvoju događaja programa samog sponzorstva.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.