Odlomak

 

Cilj ovog rada je pojašnjenje pojma sponzorstva koje se razvilo iz kontakta i komunikacije od skromnih početaka. To je nekada bilo malo više od mogućnosti za oglašavanje i korporativnu gostoljubivost. Od 1970. godine postoji bolji način za postizanje brojnih marketing korporativnih komunikacija. Naime, sponzorstvo se sada koristi za pogon u prodaji, kao i za razvoj povoljnih udruženja brenda i korporativne svesti ka razvijanju internih i komunikacionih odnosa.
Sponzorstvo i njegovi ciljevi ostvaruju se putem identifikacije procesa sponzorstva, informacija koje se redukuju i načina na koji je dobijena informacija nastala, kako bi se mogla kvalitetno oceniti.
Osnovni razlog favorizovanja sponzorstva leži u šansi da se preko njega brzo i kvalitetno može dostići željeni nivo imidža sponzora ili njegovog proizvoda.
Postoje tri ključna faktora za sponzore u izradi uspeha sponzorstva:
1. neophodnost da iskoristi pravo na događaj;
2. sponzorstvo svojom ulogom treba da teži ka integrisanim marketing komunikacijama;
3. potrebe sponzorstva su cilj poboljšanja budućih performansi;
Namera je da se prati linija sponzorstva sa fokusom na strateški pristup razvoju događaja programa samog sponzorstva.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 19 stranica
  • Promotivne aktivnosti u turizmu dr Mira Avramović, prof.
  • Školska godina: dr Mira Avramović, prof.
  • Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
  • Srbija,  Leskovac,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Leskovcu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari