Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Nedeljkovicdragan 28. januar 2014. Prijavi dokument
Letak i prospekt u promotivnoj komunikaciji
Letak predstavlja jedno od sredstava tržišnog komuniciranja čija primena datira još iz 16 veka.On je bio i ostao skroman po svom izgledu.Njegova osnovna namena je da upozori na određeni momenat , određenu skupinu potrošača.distribucija je jednostavna : baca se iz aviona , rastura deljenjem prolaznicima na ulici , posetiocima masovnih priredbi , dostavljanjem putem pošte i dr.Primena letaka je najčešće vezano za pojavu novog proizvoda ili usluge i sl.Njegova izrada je jednostavna zato sae brzo primenjuje kada se ukaže izuzetna prilika na tržištu.
Prospekt za razliku od letaka ima za zadatak pored informacije koja je karakteristična za letak , da svojim izgledom i sadržinom , naročito slikom i bojama , oblikom izazove pažnju potrošača , čime igra izuzetnu komunikacijsku ulogu na tržištu.
2.Korišćenjee kataloga u promociji
Katalog predstavlja posebno izrađeno sredstvo masovnog i tržišnog komuniciranja sastavljeno iz više prospekata koji sa više strana osvetljavaju jedan proizvod ili više proizvoda iz određenog asortimana jednog odnosno više proizvođača.Radi se o posebnim propozicijama i ima za zadatak da informiše , da izazove pažnju da načinom kako je predstavljena roba ili usluge ubedi potrošača da se opredeli za ponuđeni sadržaj.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.