Odlomak

Letak i prospekt u promotivnoj komunikaciji

Letak predstavlja jedno od sredstava tržišnog komuniciranja čija primena datira još iz 16 veka.On je bio i ostao skroman po svom izgledu.Njegova osnovna namena je da upozori na određeni momenat , određenu skupinu potrošača.distribucija je jednostavna : baca se iz aviona , rastura deljenjem prolaznicima na ulici , posetiocima masovnih priredbi , dostavljanjem putem pošte i dr.Primena letaka je najčešće vezano za pojavu novog proizvoda ili usluge i sl.Njegova izrada je jednostavna zato sae brzo primenjuje kada se ukaže izuzetna prilika na tržištu.
Prospekt za razliku od letaka ima za zadatak pored informacije koja je karakteristična za letak , da svojim izgledom i sadržinom , naročito slikom i bojama , oblikom izazove pažnju potrošača , čime igra izuzetnu komunikacijsku ulogu na tržištu.
2.Korišćenjee kataloga u promociji
Katalog predstavlja posebno izrađeno sredstvo masovnog i tržišnog komuniciranja sastavljeno iz više prospekata koji sa više strana osvetljavaju jedan proizvod ili više proizvoda iz određenog asortimana jednog odnosno više proizvođača.Radi se o posebnim propozicijama i ima za zadatak da informiše , da izazove pažnju da načinom kako je predstavljena roba ili usluge ubedi potrošača da se opredeli za ponuđeni sadržaj.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari